וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלה הכלב של קרוביו בשל "אופיים המערבי"

רמי שני

8.7.2009 / 14:32

תושב היישוב הבדואי חורה בן 22 לא אהב את אורח חייו המערבי של קרוביו. לפי החשד הוא פרץ לביתם, חולל בו הרס רב ותלה את כלבם על דלת הכניסה

תושב היישוב הבדואי חורה בן 22 לא אהב את אורח חייו המערבי של קרוביו ועל פי החשד הוא החליט לעשות מעשה.הוא נכנס לבית הוריו בעת היעדרותם ממנו, חולל בו הרס רב ואף הרג את כלבם. כשבני המשפחה חזרו לביתם הם נדהמו לגלות את גופת הכלב תלויה על דלת הכניסה.

חוקרים ממשטרת עיירות עצרו את הצעיר כאשר מחקירה ראשונית עולה כי בין הצעיר למשפחתו קיים סכסוך ישן זאת עקב "אורח החיים המודרני" של בני המשפחה. אורח חיים שכולל טיסות לחו"ל וחינוך ילדיהם ביישובים בסביבה. בית משפט השלום האריך ביומיים את מעצרו של החשוד המכחיש את החשדות נגדו.

לפני כארבעה חודשים נחשפה התעללות קשה בבעלי חיים ברהט. תיעוד של תושב המקום, סלאם אל הוייז, שהגיעה למערכת וואלה! חדשות מראה חבורת בני נוער שופכים דלק על כלב, בעודו בחיים, קשור, ואז מדליקים את פרוותו ונותנים לו לרוץ. הדבר נמשך עד מותו ביסורים של הכלב.

אלעד אבוהב, דובר צער בעלי חיים ת"א טען כי זאת אכן תופעה ידועה ומוכרת לאגודה. יותר מכך, הוא טוען כי "על כל התעללות אחת במגזר היהודי, ישנם חמישה מקרים במגזר הערבי. לצערנו אין טיפול הולם מצד הרשויות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully