וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוחררו לוחמי גולני שנחשדו באונס חיילות

8.7.2009 / 12:49

בתום חקירתם הגיעה הפרקליטות הצבאית למסקנה, כי אין ראיות מספיקות נגד שני החיילים שנחשדו באונס. "חבל שהמשטרה הצבאית לא בדקה כיאות את המתלוננות"

הפרקליטות הצבאית הודיעה לפני זמן קצר (רביעי) לפרקליטיהם של שני לוחמי חטיבת גולני, שנעצרו בסוף השבוע בחשד לאונס של שתי חיילות, כי השניים ישוחררו בלי תנאים מגבילים וכי הם יכולים לחזור לשירות ביחידותיהם. החיילים שנמצאים כעת בחופשת השחרור שלהם, נעצרו לאחר ששתי החיילות התלוננו כי הן נאנסו בדירה בחולון. במשטרה הצבאית עלה החשד כי השניים החדירו סם אונס למשקה של החיילות ולאחר מכן אנסו אותן. החיילים טענו מצדם כי יחסי המין היו בהסכמה והכחישו כי השתמשו בסמים.

כבר אתמול במהלך דיון הארכת מעצרם של החיילים, הביעה שופטת בית הדין של פיקוד צפון, רב סרן טלי פריד ביקורת בעניין החקירה. בשל נסיבות המקרה ביקשו אתמול בפרקליטות להעביר את החקירה לידי משטרת ישראל.

בועז ראובן ויהל בן עובד, פרקליטיו של אחד החשודים, אמרו בתגובה לשחרור מרשם כי "אנו שמחים שבסופו של דבר התקבלה ההחלטה הנכונה. אנו סבורים שגילוי האמת במקרה הזה היה אינטרס עליון של הלקוח שלנו, היות ומדובר בעבירה מכוערת, היה לנו חשוב שהדברים יתבהרו. מדובר בלוחם מוערך שמבקש לחזור לשגרת חייו. אנו שמחים שהמשטרה הצבאית השלימה את החקירה והגיעה למסקנה אליה הגיעה".

פרקליטו של החייל השני, עורך הדין שי רודה מסר בתגובה כי "מתחילת החקירה ידענו שהחייל חף מפשע. הוא שיתף פעולה בצורה מלאה עם המשטרה, בניגוד למתלוננות. יש להצר על כך שהמשטרה הצבאית החוקרת לא בדקה כיאה וכיאות את המתלוננות בטרם עצרה את החייל שהוא מלח הארץ".

לפניות לכתבנו הצבאי - joshjosh@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully