וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעירה שנתפסה עם שירזי: "הסמים שלי"

איילה חננאל

8.7.2009 / 12:09

אמש נתפסו העבריין ריקו שירזי וצעירה בת 28 שהיתה עימו בחדר מלון באילת, כשברשותם קוקאין וחשיש. הצעירה טוענת: הסמים שלי

"הסם שנתפס בחדר המלון באילת שבו שהה ריקו שירזי שייך לבחורה שהיתה איתו". כך אמר היום (רביעי) אסף לוי, עורך דינה של אנה פטרובסקי, סטודנטית לכלכלה בת 28 שנתפסה יחד עם שירזי בחדר מלון באילת כשברשותם קוקאין במשקל 4.7 גרם וחשיש במשקל 21.9 גרם. מערצם של השניים הוארך בחמישה ימים.

בדיון בבית משפט השלום באילת ביקש לוי לשחררה ממעצר, "מאחר וברור שאם לא היתה בחדר עם שירזי, התיק היה נסגר בצורה כזו או אחרת". עו"ד שרון נהרי המייצג את שירזי אמר לוואלה! חדשות, כי שירזי מכחיש את החשדות נגדו וטוען כי "בחדר המלון בו שהה התארחו מספר אנשים ביניהם גם הידידה שנתפסה ויתכן שהסם שייך לאחד מהם".

בבקשה להארכת המעצר טענה המשטרה כי המעצר של שירזי והצעירה בוצע לאחר "שנתפסו בכספות של חדר בית המלון קוקאין במשקל של 4.7 גרם וחשיש במשקל של 21.9 גרם מגולגלים כג'וינטים בתוך קופסאות סיגריות. לטענת המשטרה, שירזי שיבש הליכי חקירה בכך שסירב לפתוח את הכספות לבקשת השוטרים בטוענה שיש בהם חפצים אישיים. עוד אמרו השוטרים כי שירזי נשמע אומר לצעירה איתה נעצר "אל תדאגי ידאגו לך". בתגובה להארכת המעצר אמר עו"ד נהרי לשופט יואל עדן כי "בבתי משפט שאני מכיר משחררים על כמות כזאת". השופט התעצבן והשיב לו: "טוב שאתה מעיר את עיני".


שירזי נחשב לאחד היעדים המשטרתיים הבכירים והוא אף הורשע בעבר בעבירות של אלימות. הוא גדל בנתניה ובצעירותו אף שיחק כדורגל בקבוצת מכבי נתניה. בשנת 2000 השתחרר מהכלא לאחר שריצה עונש על מערבות ברצח עבריין אחר, על רקע מאבקי שליטה בעולם הפשיעה בנתניה. מאז עסק בתחום של הלוואות כספים בשוק האפור ואף החזיק אולם הימורים גדול באיזור התעשייה בעמק חפר, שנסגר ע"י המשטרה לפניי כחודש,לאחר אינספור פשיטות. בנו שי נמצא במעצר עד תום ההליכים, לאחר שהוגש נגדו כתב אישום באשמת רצח ארתור מטייב, שעבד בקזינו מאולתר בתחנת דלק במתחם איקאה בנתניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully