וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטודנט ירושלמי הציל צעירה מאונס

איילה חננאל

8.7.2009 / 11:38

סטודנט לרפואה שהבחין בגבר חשוד גורר את הצעירה, שהייתה בגילופין, לחניון ומפשיט אותה הזעיק את המשטרה. בעקבות עדותו הורשע האנס

בית המשפט המחוזי בירושלים הרשיע אתמול (שלישי) את תושב העיר, שבתאי קיקוזאשוילי, באונס צעירה, לאחר שסטודנט לרפואה תפס אותו בעת מעשה והזעיק את המשטרה. בחודש מרץ יצאה המתלוננת א', בת 25, למסיבת פורים בפאב "סירא" ברחוב בן סירא בירושלים. היא יצאה מהפאב כשהיא שיכורה ומעורפלת, והחלה להקיא סמוך לעמדת השומר בכניסה. "היא הייתה הפוכה לגמרי. ראיתי שהיא לא יודעת איפה היא ומה היא עושה", העיד השומר.

קיקוזאשווילי, שהגיע למקום סמוך ליציאתה של הצעירה נענה לבקשת השומר לסייע לצעירה, הרים אותה ונתן לה לשתות מים. לאחר מכן ניצל את מצבה כדי לגפפה והחליט לאנוס את הצעירה מעורפלת החושים. לשם כך הוא הרים אותה וגרר אותה לחניון סמוך.

סטודנט שנקלע למקום הבחין בקיקוזאשווילי גורר את הבחורה חסרת האונים והחליט לעקוב אחריו. אלא שלפתע, ראה הסטודנט כי קיקוזאשווילי מפשיל את מכנסייה ותחתוניה של הבחורה, מפשיל את מכנסיו וגוהר מעליה. עובר אורח נוסף ניגש למקום כדי לבדוק את המתרחש, אך קיבל אגרוף בפניו מקיקוזאשווילי וברח.

הסטודנט החליט להתקשר ולהזעיק את המשטרה. "יש פה בחורה שיכורה שמישהו לקח אותה לצד ואונס אותה", הוא הודיע למוקדנית. "אני לא מצליח לעצור אותו". לאחר מספר דקות הגיעו ניידות המשטרה, והסטודנט הוביל את השוטרים לזירת האונס. השוטרים שהגיעו למקום מיהרו להפריד בין האנס לצעירה השיכורה, שהייתה מטושטשת לחלוטין, ולא ידעה כלל מה מתרחש סביבה.

הסטודנט העיד אתמול במשפטו של קיקוזוושילי על המקרה ובעקבות עדותו הורשע קיקוזוואשלי ובשבוע הבא ייגזר דינו. שופטי בית המשפט המחוזי שיבחו את הסטודנט על עדותו "העקבית, הקולחת והמהימנה", ודחו בתוקף את טענת ההגנה שהמתלוננת הביעה הסכמה למגע המיני, מאחר וכלל לא הייתה מודעת למתרחש סביבה.

  • עוד באותו נושא:
  • אונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully