וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך נראים החיים מחוץ למשכן הכנסת?

פנחס וולף

8.7.2009 / 11:17

זהבה גלאון סטודנטית, יצחק לוי לומד תורה, אבשלום וילן כבר מתכונן לבחירות הבאות ואפי איתם בעיקר נח. יש חיים אחרי הכנסת

זהבה גלאון

גלאון (מרצ) כבר הספיקה להירשם ללימודי מגדר באוניברסיטת בר אילן. בנוסף, גלאון מרצה וממשיכה להביע את דעתה בכתיבה וראיונות לתקשורת. "כל מה שקורה על סדר היום מטריד אותי וחסר לי. אני נותנת לזה ביטוי בכתיבה ובראיונות בתקשורת"

אפי איתם

כחלק מהסכם עם הליכוד לפני הבחירות, איתם (איחוד לאומי-מפד"ל) משתתף כחבר פעיל בכל ישיבות סיעת הליכוד בכנסת. איתם נהנה מכמה שנים של פסק זמן אחרי פעילות ציבורית בת עשרות שנים בצבא ובפוליטיקה. "כיף גדול להיות אדון לעצמך"

יצחק לוי

לוי (איחוד לאומי-מפד"ל) פרש מיוזמתו מהחיים הפוליטיים בתחילת מערכת הבחירות לאחר 20 שנים בפוליטיקה. מאז חזר לכפר מימון, לוי מחלק את זמנו בין לימוד תורה והוראה. "זה היה פרק שמוצה ואני חוזר למקצועי הראשון כעובד הוראה"

אבשלום וילן

בימים אלו, וילן (מרצ) מכהן כמזכ"ל התאחדות חקלאי ישראל וגם כיועץ הכלכלי של קיבוצו נגבה, והוא בהחלט מתכוון להתמודד בפריימריז לקראת הבחירות הבאות. "המעבר קל משחשבתי" הוא מעיד, "יש חיים אחרי הכנסת"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

יורם מרציאנו

בעקבות מחלת אביו, יורם מרציאנו מקדיש את כל זמנו לטיפול במשפחה. "כרגע, מלבד אבי, שום דבר לא מעסיק אותי"

קולט אביטל

אביטל (עבודה) כיהנה 10 שנים כחברת כנסת עד שבבחירות האחרונות, המועמדת לנשיאות לשעבר נותרה בחוץ. "אשקר אם אומר שכשאני קמה בבוקר ושומעת דברים מרגיזים, אני לא רוצה לקום להגיש הצעה לסדר". אביטל מכהנת כיום כמנכ"ל המרכז הרעיוני של קרן ברל כצנלסון

משה שרוני

עוד לפני ההתרסקות של מפלגת הגמלאים, שרוני ידע שהוא לא יכהן כחבר בכנסת ה-18. שרוני מכהן כיו"ר ארגון גמלאי עיריית חיפה, כסגן יו"ר גמלאי השלטון המקומי וכמ"מ יו"ר התאחדות עולי רומניה בצפון. "אני מתרגל מהר למצב החדש. לכן אין לי תסכולים"

ניסן סלומיאנסקי

בימים אלו "חוק סלומיאנסקי" נמצא בהמתנה לאישור ועדת החוקה. אם יעבור, השר הרשקוביץ' יוכל להתפטר מתפקידו כח"כ ובמקומו ייכנס סלומיאנסקי (הבית היהודי). עד אז, הח"כ לשעבר ולעתיד ממשיך לפקוד את ועדת הכספים. "ההבדל היחיד זה שאני לא יכול להצביע"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully