וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: סטודנט צילם בחורות בסקס ללא ידיעתן

איילה חננאל

7.7.2009 / 23:54

סערה באוניברסיטת בר אילן. סטודנטית התלוננה כי גילתה במחשבו של סטודנט סרטוני סקס שצולמו ללא ידיעתה. במשטרה סבורים כי עד כה מדובר בדפוס שחזר על עצמו בשמונה מקרים

סטודנט לביולוגיה בן 28 מאוניברסיטת בר אילן, נעצר היום (שלישי) בחשד שנהג לצלם בחורות עמן קיים יחסי מין ללא ידיעתן. הסטודנט נעצר לאחר שאחת הסטודנטיות באוניברסיטה הגישה תלונה במשטרה וסיפרה לחוקרים כי בזמן שביקרה בביתו של החשוד והשתמשה במחשבו האישי, גילתה להפתעתה תיקייה ובה תמונות עירום שלה וסרטונים בהם היא נראית מקיימת עם הצעיר יחסי מין. הצעירה טענה כי יחסי המין צולמו ללא ידיעתה.

חוקרי המשטרה גילו במחשבו של הסטודנט מספר רב של סרטונים ועד כה ידוע למשטרה על שמונה נשים, אותן צילם הצעיר על פי החשד בעת קיום יחסי מין ללא ידיעתן. לטענת המשטרה, הסטודנט הודה בחקירתו כי צילם את הסרטונים, אך טען כי הם צולמו בהסכמתן המלאה ובידיעתן של הבנות המוצגות בהן. הצעיר אף גיבה את טיעוניו בהסבר מפורט. לדבריו, כאשר צופים בסרטונים, ניתן להבחין כי הוא אוחז את מצלמת הוידאו בידו תוך כדי קיום היחסים.

עוד טען הצעיר בחקירתו כי חלק מהנשים שנראו בסרטונים, מביטות באופן ישיר אל המצלמה ואף מדברות לכיוונה. לאחר שיתקבל האישור, "ייאלצו" חוקרי המשטרה לצפות בכל הסרטונים שנמצאו במחשבו האישי של הסטודנט, על מנת להחליט האם טיעוניו אכן מוכיחים מעל לכל ספק כי הסרטונים צולמו על דעתן ובידיעתן של הבנות. המשטרה ממשיכה לחקור את התלונות ואילו הצלם הצעיר שוחרר בערבות בתום חקירתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully