וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נתניהו לחיץ כמו קטשופ, שטייניץ סחבה"

פנחס וולף

7.7.2009 / 18:36

כמו סטנדאפיסט מהמניין, עלה ח"כ איתן כבל לנאום היתולי בכנסת על חשבון ראש הממשלה, שר האוצר ושר הביטחון. על ברק: "הוא הפך להיות הטייח של הימין הקיצוני"

ח"כ איתן כבל (העבודה) ניצל הערב (שלישי) את בימת הכנסת כדי לנגח בצורה יוצאת דופן את ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר האוצר יובל שטייניץ ואת שר הביטחון ויו"ר מפלגת העבודה אהוד ברק. במהלך הדיון בעקבות 100 ימים לכהונת הממשלה, החליט כבל "לירות לכל עבר" ולהפוך את נאומו למופע "סטנדאפ" משולהב נגד בכירי הממשלה.

בעקבות הכוונה של ראש הממשלה נתניהו שלא להטיל מע"מ על הפירות והירקות, אמר ח"כ כבל כי "ראש הממשלה מזכיר לי את בקבוק הקטשופ של הילדות שלי. לוחצים לוחצים ובסוף בסוף הקטשופ יוצא וכולנו יודעים איזה רעש הוא משמיע". את מה שעשה נתניהו לשטייניץ הגדיר כבל כ"זובור" והוסיף כי "שר האוצר באמת אדם ראוי, איש משכמו ומעלה. ולמה הפך אותו נתניהו? לסחבה. תראו איזה זובור הוא עשה לו בתקציב".

השר להגנת הסביבה גלעד ארדן, שהשיב מטעם הממשלה, העיר לכבל וטען כי ההשוואה שערך כבל בין נתניהו לקטשופ, "לא מכובדת ולא במקום". כבל הפנה בנאומו גם חיצי ביקורת נוקבים לעבר יו"ר מפלגתו, אהוד ברק. "היה לנו קמפיין לא מוצלח במיוחד שאדם אמר 'אהוד, אהוד תטייח'. על הבוחרים כנראה זה לא עבד, קיבלנו 13 מנדטים. על ברק זה עבד, הוא הפך להיות הטייח של הימין הקיצוני".

בצהרים השתלח בממשלה ובעומד בראשה ח"כ נחמן שי (קדימה). שי קרא להוריד את המע"מ על הביצים ואמר כי "כפי שהדברים נראים כרגע ראש הממשלה ושריו חסרים בעיקר את הפריט הזה, ועל כן ראוי שיהיה זמין באמתחתם. נכון להבוקר התברר כי לממשלה אין שר אוצר וראש הממשלה הוציא אותו מכלל פעולה, שר החוץ מודיע כי הוא בניגוד עניינים בנושא הפלסטיני, ואם כך מה יש לו לעשות. ושר ההסברה והתפוצות מכריז כי שר הביטחון הוא טירון. ממשלה כזו זקוקה בדחיפות לביצים מספר 1".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully