וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי ניר: "טופז רצה להשליך רימון לביתי"

איילה חננאל

7.7.2009 / 15:17

מנכ"ל קשת הגיש לבית המשפט את התנגדותו לביטול העיקול שהוטל על חשבונו של טופז. במסמך שהגיש, נחשף כי המשטרה אמרה לניר שטופז תכנן להשליך רימון רסס לעבר ביתו

שידורי קשת ואבי ניר הגישו אתמול לבית המשפט המחוזי בתל אביב, את תגובתם לבקשתו של דודו טופז לבטל את העיקול בסך חמישה מיליון שקלים שהוטל על חשבונו. בתגובה, אשר הוגשה באמצעות עורכי הדין רון גזית ושירה דונביץ', הודגש כי "החרטה שהביע כביכול טופז אינה כנה, שכן הוא לא הפנים את חומרת מעשיו ובבקשתו לביטול העיקול ממשיך לתקוף את קורבנותיו".

כמו כן חושפת התגובה, כי לאבי ניר נאמר על ידי חוקרי המשטרה שלאחר ביצוע תקיפתו האכזרית, לקח טופז את שותפו לתיווך התקיפות, דניאל זנקו, לסיור בסמוך לביתו של ניר והנחה אותו לשלוח אנשים שיזרקו על ביתו של ניר רימוון רסס. בתגובתם כתבו ניר ושידורי קשת כי בכוונתם להגיש בקרוב תביעה מפורטת נגד טופז, אשר תחשוף, לטענתם, כיצד טופז נקט בחקירותיו ב"פעולות הטעיה, לרבות שליחת חוקרי משטרה לכיווני חקירה שגויים במכוון ובמטרה להוליכם שולל". לדבריהם, "הדבר מעיד על כך שטופז לא יהסס להבריח נכסים", ולאור זאת ביקשו מבית המשפט להתיר על כנו את העיקול בחשבונו של טופז.

בשבוע שעבר הגיש טופז לבית המשפט המחוזי בתל אביב בקשה לבטל את צו העיקול על חשבון הבנק שלו, צו שהוטל בעקבות דרישת מנכ"ל קשת אבי ניר. לטענת עורכת דינו ברוריה לקנר, הוצאת צו העיקול על מיליוני השקלים שבחשבון, נדונה במעמד צד אחד והוגשה ללא כל בסיס עובדתי או משפטי. בנוסף, טענה הפרקליטה, "העיקול מבטא יצר נקמה בלבד, שאין לו מקום בבית המשפט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully