וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

14 שנות מאסר לשודד שהרג קשישה במהלך שוד

עדי שמחוביץ

7.7.2009 / 11:52

פארס קדומי הורשע בהריגה ושני סעיפי שוד של קשישות בתל אביב. בית המשפט: "הקשישים הפכו לטרף קל לכל אלה המחפשים דרך קלה לשדוד את רכושו של הזולת"

בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר היום (שלישי) 14 שנות מאסר בפועל ושנתיים מאסר על תנאי על פארס קדומי, אשר הורשע בהריגתה לפני שנתיים של רחל לאור, קשישה אותה שדד. לאור בת ה-78 נמצאה כשהיא פצועה באורח אנוש, ומתה מפצעיה לאחר מכן בבית החולים איכילוב בתל אביב.

הכרעת הדין הייתה בנובמבר 2008, עת הורשע קדומי על פי הודאתו בעבירת הריגה, שתי עבירות שוד ועבירת ניסיון קבלת דבר במרמה. כפי שעולה מכתב האישום, פארס הבחין בלאור בשעה שישבה בבית קפה והחליט לשדוד את תיקה. כשקמה לעזוב עקב אחריה לביתה ונכנס אחריה לבניין מגוריה. כשהבחינה בו, משך ממנה את תיקה כך שהיא נפלה מהמדרגות ונפצעה בראשה. חודש לאחר מכן נפטרה כתוצאה משבר בגולגולת. על פי אישום השוד השני, שדד כדורי קשישה נוספת באותה השיטה, חביבה בלום.

בגזר הדין כתב הרכב השופטים, בראשות השופטת שרה דותן: "קדומי שדד את אותן הנשים בהסתמכו על כך שכוחן אינו עוד במותניהן ואין הן יכולות להתנגד ולרדוף אחריו". עוד כתבו השופטים כי: "הקשישים הפכו לטרף קל לכל אלה המחפשים דרך קלה לשדוד את רכושו של הזולת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully