וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם שהטביעה את בנה תורשע בהריגה

עדי שמחוביץ

7.7.2009 / 9:03

אולגה בוריסוב הואשמה כי לקחה את בנה אלון לחוף הים בבת ים והטביעה אותו למוות. במסגרת הסכם טיעון שאליו הגיעו הצדדים היא תורשע בהריגה ולא ברצח

יותם רונן

(צילום: יותם רונן. עריכת וידאו: רן צימט. קריינות: אילן שניג)

אולגה בוריסוב, האם שהטביעה למוות את בנה בן ה-4 לפני שנה בחוף בת ים, תורשע בהריגה במסגרת הסדר טיעון שאליו הגיעו הצדדים. בוריסוב תורשע ביום ראשון הקרוב, אז יוגש כתב האישום המתוקן המייחס לבוריסוב עבירת הריגה במקום רצח. הסדר הטיעון יוצג בפני בית המשפט ולפיו בוריסוב תודה ותורשע בעבירת הריגה.

בתום הדיון אמר בדמעות בעלה של בוריסוב, אילן יהודה: "אני מבקר את אולגה ומעודד אותה, נותן לה להרגיש טוב, שזו המציאות וצריכים לחיות איתה. אנחנו כמעט ולא מדברים על הנושא כי הוא מאוד כאוב, מנסים לדבר על העתיד ועל התקווה".

פרקליטה של בוריסוב, עו"ד יוסי זילברברג, אמר היום כי "הסדדר הטיעון גובש על רקע מצבה הנפשי הקשה של אולגה". לדבריו, "יש תיעוד רפואי של העבודה שאולגה טופלה בעבר והייתה במצב פסיכוטי, ואף ניסתה בעבר להתאבד. המקרה הוא מקרה טראגי, ואנו נציג בעזרת הפרקליטות את כל החומר הרפואי במסגרת הדיונים בהסדר הטיעון".

בדיון שהתקיים בעניינה של בוריסוב בפברואר האחרון, הודתה בוריסוב, באמצעות עורך דינה, בחלק מהעובדות בכתב האישום אך לא בכך שהטביעה את בנה. בוריסוב גם לא הודתה בסעיף בכתב האישום הגורס כי גמלה בליבה לעשות זאת. על פי כתב האישום, בסוף אוגוסט 2008 לקחה בוריסוב את בנה אלון לחוף הים בבת ים בשעה 1:00 לפנות בוקר ובעודו ישן הכניסה אותו למים והטביעה אותו. עורך דינה טען כי סבלה מדיכאון קליני בזמן הרצח.

סנגורה, עו"ד יוסי זילברברג, אמר בפברואר לוואלה! חדשות כי "המצב הנפשי הקשה שבו היא היתה הקשה עליה להבחין בין טוב לרע, ולכן היא פטורה מעונש. שכן, היא היתה אם ראויה, אם למופת, שטיפלה בבן שלה בצורה הראויה ביותר. היא לא ביצעה כל עבירה ממניעים פליליים אלא רק בשל מצבה הנפשי הקשה".

במהלך שנת 2007, לאחר ששולב בגן ילדים, החל הבן לסבול מבעיות התנהגות שונות ובחודש מאי 2008 הוא אובחן כסובל מעיכוב התפתחותי ומהפרעת התנהגות והומלץ שישתלב בגן הסתכלותי או בגן טיפולי באזור מגוריו. על פי החשד, בעקבות מצבו של הילד, החליטה בוריסוב להמיתו. בעלה של בוריסוב, אילן יהודה, ומשפחתה מאשימים את הרשויות בכך שהתרשלו בטיפול בה לפני המעשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully