וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: בכיר בשב"ס הטריד מינית קצינה

איילה חננאל

6.7.2009 / 18:24

הקצינה הגישה תלונה נגד מפקדה, כשבמקביל התלונן המפקד על הקצינה כי היא מקיימת יחסי מין עם עבריניים במתקן הכליאה. בעקבות התלונה הועברה המתלוננת למתקן אחר

אנשי היחידה לחקירות סוהרים חוקרים תלונה של קצינה בכירה בשירות בתי הסוהר, לפיה מפקד בכיר במתקן הכליאה בו שירתה הטריד אותה מינית. המפקד הבכיר הגיע הבוקר (שני) למשרדי היחידה יחד עם מפקדו, מנהל מתקן הכליאה. בתלונתה סיפרה הקצינה כי הבכיר נהג להטריד אותה מינית לאורך השנתיים האחרונות, עד שהשירות הפך עבורה ל"בלתי נסבל". בין היתר סיפרה כי נהג לגעת באיבריה האינטימיים וכי נהג להתעמר בה ולהגיע לביתה.

מהיחידה לחקירות סוהרים נמסר כי בעקבות הגשת התלונה, נפתחה חקירה אשר בודקת תלונות הדדיות שהגישו הבכיר והקצינה אחד נגד השניה. מפקדה של הקצינה הגיש נגדה תלונה על כך שהיא מקיימת יחסי מין עם עבריינים בכירים המרצים מעצר במתקן הכליאה. הקצינה נחקרה בנושא בשבוע שעבר.

בעקבות התלונה נגדה, מפקד המחוז הודיע לקצינה כי הוחלט להעביר אותה למתקן כליאה אחר. מקורבים לקצינה הבכירה טוענים כי הגשת התלונה על קיום יחסים עם עבריינים וההעברה למתקן כליאה אחר, נעשו כנקמה על כך שהתלוננה על ההטרדות מצד אותו בכיר בשב"ס. לדבריהם, "חבל שזו התודה שמראים לקצינה שנתנה את מיטב שנותיה לשב"ס ושירתה את הארגון במסירות אין קץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully