וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברמן: "עדיף שברק ינהל את המגעים עם ארה"ב"

פנחס וולף

6.7.2009 / 15:23

שר החוץ אמר בעת ישיבת סיעתו, כי הוא מעדיף לזוז הצידה במשא ומתן עם האמריקאים בעניין ההתנחלויות: "אני מתנחל, לא רוצה שיאשימו אותי בניגוד עניינים"

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר, עריכת וידאו: איילת שולמן)

שר החוץ אביגדור ליברמן (ישראל ביתנו) התבטא היום (שני) בישיבת סיעתו בעניין המשא ומתן על פינוי ההתנחלויות ועל השיחות שמנהל שר הביטחון אהוד ברק עם שליח ארצות הברית למזרח התיכון, גו'רג' מיטשל. ליברמן אמר, כי למרות שהוא שר החוץ, "בתור מי שגר ביישוב קטן, אפילו לא חלק מגושי ההתנחלויות, לא הייתי רוצה שיאשימו אותי בניגוד עניינים ויגידו שהכשלתי את המשא ומתן".

ליברמן הדגיש את חשיבות היחסים עם ארצות הברית, ואמר כי הוא "חושב שיחסינו עם ארצות הברית הם הרבה יותר חשובים אפילו מהכבוד של שר החוץ במדינת ישראל. זה חשוב לי יותר מאשר שיגידו ששר החוץ הכשיל את היחסים עם ארצות הברית". עם זאת, ליברמן הדגיש ש"לממשלה יש קווים אדומים מאוד ברורים, שאותם היא הגדירה ואין בכוונתה לסגת בה מהם".

על הצעת אי האמון שהגיש חבר הכנסת אחמד טיבי (רע"מ-תע"ל) אמר ליברמן: "מדובר בדבר המשמח ביותר שראיתי היום. עכשיו אני מבין שאנחנו בדרך הנכונה". בעניין התבטאותו של סרקוזי על ליברמן, בעת פגישתו עם נתניהו, אמר ליברמן כי "אנשים נוהגים לפעמים להגיד דברים מיותרים, כולל אותי. לא הייתי מתרגש. אני חושב שראש הממשלה פעל כשורה בעניין הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully