וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אובמה ומדוודב, אז יבואו כבר כולם

טלי גולדשטין

6.7.2009 / 11:42

אובמה ומדוודב צפויים לחדש את הסכם START לצמצום הנשק הגרעיני שברשותם. המלחמה הקרה ממשיכה להפשיר, תזכורת

שגרירות בריה"מ, טהרן

יוזף סטלין ופרנקלין רוזוולט דנו בשאלה האם בעלות הברית מוכנות לפתוח בחזית שנייה במערב אירופה. כמו כן, נידונו בפסגה סוגיות טריטוריאליות לאחר המלחמה. סטאלין קיבל את מחצית אירופה אך ב-1989 קרס הקומוניזם (1943)

וינה, אוסטריה

הפסגה נערכה ברגע מהותי בהיסטוריה בין חרושצ'וב וג'ון קנדי על רקע חששות מפני מלחמה קרה ולקראת משבר הטילים בקובה. הסוגיה המהותית שנידונה: ברלין המחולקת ועריקת התושבים למערב העיר. הפתרון של חרושצ'וב: חומת ברלין (1961)

וושינגטון הבירה

המדינאי הרוסי ליאוניד ברז'נייב והנשיא ריצ'רד ניקסון דנו בסוגית צמצום הנשק הגרעיני. השיחות הובילו לאמנת START ההיסטורית. השניים דנו גם בהגירה היהודית מבריה"מ, זכויות אדם ושיתוף פעולה כלכלי (1972)

רייקיאוויק, איסלנד

רונלד רייגן ומיכאיל גורבצ'וב דנו שוב בהפחתת הנשק הגרעיני. בפסגת רייקיאוויק הושג הסכם היסטורי לגבי טילים גרעיניים לטווח בינוני. בפסגה חל שינוי מהותי ביחסי המדינות, לא בשונה למה שקורה היום בין מדוודב לאובמה (1987)

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

ונקובר, קנדה

בוריס ילצין וביל קלינטון הוציאו הצהרה משותפת הקוראת לקידום הדמוקרטיה. ארה"ב הילוותה לרוסיה 1.6 מיליארד דולר כדי לחלצה מהמשבר הכלכלי. השניים שוחחו גם על צמצום הנשק במדינותיהם (1993)

לובליאנה, סלובניה

המפגש הראשון בין ג'ורג' בוש לולדימיר פוטין זכור היטב בשל המשפט המפורסם של בוש. כנשאל מה דעתו על פוטין, אמר הנשיא: "הסתכלתי לו בעיניים וחשתי את הנשמה שלו". שום דבר מוחשי לא הושג בפסגה למעט שיחות על צפון קוריאה, אירן, זכויות אדם וכלכלה (2001)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully