וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלמיד הישיבה שוטט ברחוב בתחתונים וחזייה

איילה חננאל

6.7.2009 / 9:14

שוטרי תחנת מודיעין עצרו תלמיד ישיבה בן 24, לאחר שנמצא משוטט ברחוב עמק האלה בעיר כשהוא עוטה על עצמו חזייה. הצעיר: "אני מרגיש יפה ככה"

מה גורם לתלמיד ישיבה בן 24 לשוטט חצי ערום ברחובות מודיעין? אמש (ראשון) נעצר על ידי שוטרי תחנת מודיעין בחור צעיר לאחר שנמצא משוטט ברחוב עמק האלה בעיר כשהוא לבוש בחזייה ומכנסיים קצרים בלבד. השוטרים, שהגיעו למקום בעקבות דיווח שהתקבל בתחנה, תשאלו את הצעיר לפשר מעשיו, וזה סיפר כי הוא נוהג להסתובב במקומות שונים כשהוא לבוש בחזייה ובבגד ים ולהציג את גופו לראווה בפני עוברות אורח.

לטענת החשוד, הדבר גורם לו לחוש סיפוק מיני. בחיפוש במכוניתו נמצאו גזרי עיתונים בהם תמונות נשים, פאה ובגדי נשים וילדים. כמו כן התברר כי החשוד נוהג ברכבו כשהוא בפסילה ורכבו הוחרם. הוא שוחרר למעצר בית של חמישה ימים.

רפ"ק יורם ברינה, מפקד תחנת מודיעין סיפר הבוקר לוואלה! חדשות: "הבחור נעצר ברחוב פנימי במודיעין, לאחר שאזרחים דיווחו למוקד המשטרה כי הבחינו מספר פעמים בבחור צעיר מתהלך ברחוב העיר בחזייה ומכנסונים". לדבריו, "במכוניתו של הצעיר נמצאו בובות של ילדות קטנות, אשר העלו את חשדנו". רפ"ק ברינה סיפר כי "כשנשאל הצעיר לפשר מעשיו אמר לנו שהדבר גורם לו 'להרגיש יפה וגורם לו סיפוק מיני'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully