וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: האב סטר, צבט והצליף במשפחתו

עדי שמחוביץ

5.7.2009 / 17:41

מסכת קשה של התעללות נחשפה בכתב אישום שהוגש נגד אב מרמת השרון. "הוא נהג להצליף בהם בחגורה ולצבוט אותם עד שנותרו בגופם סימנים כחולים"

לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש היום (ראשון) כתב אישום נגד אב, תושב רמת השרון בן 49, בגין התעללות באשתו וארבעת ילדיהם הקטינים. מכתב האישום עולה כי האב נהג להתעלל באשתו ובארבעת ילדיו הקטינים באופן יומיומי. בין השאר נהג לסטור להם בחוזקה, לצבוט אותם עד שנותרו בגופם סימנים כחולים, לזרוק עליהם חפצים כגון בקבוקי מים מלאים ולהצליף בהם בחגורה.

נוסף על כך הוא מואשם שהתעלל בהם התעללות נפשית ונהג להשפיל אותם ולקלל אותם בקללות שונות. כך למשל צעק לעבר ילדיו "הלוואי ואימא שלכם תקבור אתכם". האב לא חדל גם כשילדיו התחננו שיפסיק.

עוד עולה מכתב האישום כי בבקרים היה האב שופך על הילדים מים קרים אם היו מתמהמהים לקום מהמיטה. בשבתות היה מאלץ האב את שלושת הילדים הגדולים לקרוא תהילים וכשסבר כי אינם קוראים בצורה ראויה, היה מצליף בהם באמצעות ענף עץ שהיה קוטף מגינת ביתם. ערב אחד, לפני מספר חודשים חזרה אשתו הביתה, בשעה שהאב היה שיכור והוא נופף לעברה באקדח ואיים עליה כי ירה בו, איום שהשמיע גם כשהאישה ניסתה להגן על ילדיה.

בעבר הגישה האישה נגד בעלה מספר תלונות במשטרה אך חזרה בה מתלונותיה לאחר לחצים מהאב, ההבטחה שלו ל"שלום בית", ומתוך תקווה כי היחסים בינהם ישתנו. הפרקליטות ביקשה את מעצרו עד תום ההליכים נגדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully