וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד ברצח באשדוד: "הייתי שיכור"

רמי שני

5.7.2009 / 14:45

ביהמ"ש האריך בשמונה ימים את מעצרו של החשוד ברצח הנער אבי מקוריה, שאירע בסוף השבוע באשדוד. פרקליטתו: "הוא לא זוכר את פרטי האירוע"

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף, עריכה: איילת שולמן )

בית משפט השלום באשקלון האריך היום (ראשון) בשמונה ימים את מעצרו של החשוד ברצח הנער באשדוד, שלשום לפנות בוקר. לחשוד, נער בן 17, חמישה אחים והוא מתגורר באותה השכונה כמו הנרצח. פרקליטתו של החשוד, עו"ד מיכל כהן, סיפרה כי מרשה אינו זוכר את פרטי הרצח המדויקים, שכן הוא היה שתוי בעת שאירע המקרה. אחיו של החשוד טענו כי אחיהם תכנן להתגייס לגולני והדריך בתנועת נוער. לדבריהם, הוא רץ אחרי המקרה להסתתר בבית העלמין בעיר, אך כששמע שהנער מת מפצעיו, הסגיר עצמו למשטרה.

המשטרה עצרה אתמול את החשוד ולטענתה, הוא הודה בביצוע הרצח. החקירה נמשכת וצפוים מעצרים נוספים.

הנרצח, אבי מקוריה, נער בן 16.5, נמצא מוטל ברחוב חטיבת כרמל באשדוד, כשהוא דקור בגופו מספר פעמים מחפץ חד. צוות של מגן דוד אדום שהוזעק אליו, פינה אותו במצב קשה מאוד לבית החולים קפלן ברחובות, תוך ביצוע ניסיונות החייאה, אשר לא צלחו, וצוותי הרפואה נאלצו לקבוע את מותו.

מהחקירה עולה, שהרקע לרצח היה ויכוח, שהתפתח במהירות לעימות אלים. על פי דברי החשוד בביצוע הרצח, הוא החזיק סכין על גופו, בשעה שעמד עם חבריו לא הרחק מהבית שבו מתגורר הנרצח. הוא סיפר, שהם שתו לפני כן משקאות משכרים. "אנחנו מבינים שהתפתח וויכוח, במהלכו הוא שלף את הסכין ודקר את הנער", סיפר לוואלה! חדשות סגן ניצב איציק פרץ, סגן מפקד מרחב לכיש, "הוויכוח פרץ ככל הנראה, כשעל אחת הנערות נשפך משקה. בתוך החבורה התחילו דחיפות וקללות. התפתחה קטטה וזה גלש במהירות לדקירה". סנ"צ פרץ הביע הערכה לפעילות חוקרי ימ"ר לכיש, שהצליחו לאתר במהירות את החשוד. "זאת היתה עבודת חקירה מאומצת מאוד ומהירה מאוד. הם הצליחו להגיע אל החשוד ולהבין פחות או יותר מה קרה שם", סיפר.

מחקירה ראשונית עלה כי אביו החורג של הנער שמע מהומה באזור ביתו, וכשירד לראות במה מדובר ראה את בנו החורג שוכב על הכביש. האב הזעיק את כוחות ההצלה והמשטרה ממרחב לכיש, אשר הגיעו לזירה. כאשר כוחות המשטרה הגיעו לזירה, הנער היה מוטל ברחוב כשהוא פצוע. המשטרה החלה לחקור עדי ראיה שהיו באזור במטרה לנסות לאתר את זירת האירוע המדויקת בה נדקר הנער, וכן את כלי הרצח.

פראמדיקית של מגן דוד אדום, אשר הגיעה עם צוות ההצלה לזירת האירוע, סיפרה לוואלה! חדשות: "כשהגענו לזירה, הייתה לנער דקירה אחת בפנים באיזור הסנטר ואחת בבטן. ביצענו בו פעולות החייאה תוך פינוי לבית החולים ואחרי שעה וחצי נאלצו הרופאים לקבוע את מותו".

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully