וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האישום שונה: "סימון הוא שדרס את אהרונסון"

עדי שמחוביץ

5.7.2009 / 12:24

פרקליטות תל אביב שינתה את כתב האישום וקבעה כי שי סימון היה הנהג שדרס את מיטל אהרונסון, ולא שלום ימיני. סנגורו של ימיני: "התיקון מתחייב מן הראיות ועושה צדק"

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה הבוקר (ראשון) לבית המשפט המחוזי בקשה לתקן את כתב האישום שהוגש בפרשת דריסתה למוות של מיטל אהרונסון ופציעתה הקשה של חברתה, מלי יזדי. לפי התיקון, הנהיגה ברכב הפוגע בעת הדריסה תיוחס לשי סימון, ואילו שלום ימיני יואשם כמבצע שותף של העבירות מתוקף ישיבתו במושב ליד הנהג.

כזכור, ימיני וסימון טענו כי עזבו את הנמל כשסימון יושב במושב הנהג וימיני לצידו, אך במהלך הדרך התחלפו, כך שבעת שפגעו באהרונסון, היה ימיני הנהג. בבקשה לתיקון נכתב כי "אין חולק שבעת עזיבת הרכב הפוגע את נמל תל-אביב, כ-15 דקות לפני הדריסה, ישב סימון במושב הנהג ואילו ימיני ישב במושב שלצדו. בעת שהחל המשפט ועד עתה חלו שינויים במצב הראיות בתיק ובגרסאותיהם של העדים, ולאור זאת, הגיעה המאשימה למסקנה כי לא היו חילופים במקומות הישיבה ברכב הפוגע".

סנגורו של ימיני, עו"ד מוטי כ"ץ, הגיב להחלטת הפרקליטות ואמר כי "התיקון מתחייב מן הראיות ועושה צדק, גם אם בשלב מאוחר". לדבריו, "יש לנו טענה קשה כלפי החקירה שביצעה המשטרה".

יזדי ואהרונסון נפגעו בחודש אוקטובר 2008 על ידי ג'יפ השייך לויקטור לביא. זמן קצר לפני התאונה, לביא נעצר על ידי שתי שוטרות ביציאה מנמל תל אביב לצורך בדיקת שכרות. לביא סירב לבדיקה, דחף את אחת השוטרות וניסה להימלט רגלית בעוד חבריו שי סימון ושלום ימיני נכנסו לג'יפ ועזבו.

לפני שלושה שבועות נתן שי סימון את עדותו בפעם הראשונה, וסיפר כי בתחילת הנסיעה הוא זה שנהג ברכב שפגע באהרונסון וביזדי, אך לדבריו ימיני איים עליו ודרש ממנו להתחלף.
"אנחנו מתחלפים", אמר סימון בעדותו, "אני לא מוסיף מילה, אני שותק כל הדרך ומסתכל לאחור במראה. בכל זאת יצאנו ממחסום משטרתי, בראש שלי אני חושב איזו ניידת תדלוק אחרינו". בשלב זה סיפר סימון כי ימיני פנה לרחוב אבן גבירול. "אני ממשיך בהסתכלות כמה שאפשר במראה, בין הפעמים שאני מסתכל אחורה וקדימה אני קולט דמות מול האוטו, צעקתי לשלום, אבל לא הספקתי את ה'שלום' והיתה פגיעה".

בשלב זה פרצה ליאורה, אמה של מיטל בבכי ואז אמר סימון בעדותו: "אתה צריך להבין שבפגיעה הזאת, לא יכולתי להרגיש שום דבר, הרגשתי קפוא ומאוד לחוץ. ימיני פנה לרחוב ללא מוצא ודרש ממני להתחלף במקומות. אז הוא פנה אלי ואמר לי 'אם משהו יתגלה ממה שקרה פה עכשיו, אני משמיד אותך, אני מחסל אותך, זה צמד מילים שלא אשכח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully