וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנות להלוויית המיליונים למלך הפופ

טלי גולדשטין

5.7.2009 / 12:01

מעל 1.2 מיליון בני אדם מכל רחבי העולם נרשמו באינטרנט כדי לקבל 17,500 כרטיסים, המחולקים בחינם לטקס האזכרה של הזמר. המשטרה נערכת בהתאם

(צילום: רויטרס. עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

רשויות לוס אנג'לס על המשמר: בעוד יומיים תיערך הלווייתו של הזמר מייקל ג'קסון ומאות אלפים צפויים להגיע לטקס. לפי דיווח ה"אינדיפנדנט" הבריטי, מעל 1.2 מיליון בני אדם מכל רחבי העולם נרשמו באינטרנט כדי לקבל 17,500 כרטיסים, המחולקים בחינם לטקס האזכרה. ברגע שנפתחה ההרשמה, קרס האתר.

לדברי קצין המשטרה אירל פייסינגר, כ-700 אלף אנשים ינסו להגיע לטקס האזכרה שייערך באולם הספורט והבידור "סטייפלס", הנמצא בבעלות AEG, מקדמת מופעי מייקל ג'קסון בלונדון. לקראת ההלוויה, אזור נרחב סביב האולם ייחסם ומעל 1,400 שוטרים יאבטחו את האזור – בהתנדבות.

אובססיית המעריצים לגבי כל פרט קטן בחייו של הזמר המת ממשיכה לגבור ככל שעוברים הימים. אתמול אושר כי דיפריבאן, תרופת הרגעה, קשורה למותו הפתאומי של ג'קסון, שככל הנראה השתמש בה כגלולת שינה. התרופה נמצאה בביתו של הזמר בעת שנתקף בדום לב. דיפריבאן, הנקראת גם פרופופול, בדרך כלל אינה מחולקת לחולים מחוץ לבית החולים מאחר שהיא ניתנת רק בצורת אינפוזיה. לקיחת כמות גבוהה מהמותר של התרופה היא מסוכנת ביותר. לדברי יצרנית התרופות "אסטראזנקה", החולים הלוקחים את התרופה צריכים להיות נתונים תחת פיקוח.

מארגני הלוויתו של הזמר מייקל ג'קסון הודיעו ביום שישי כי יגרילו כרטיסים להלוויה בין המעוניינים להשתתף בה. דובר מטעם המארגנים מספר כי אנשים שיירשמו להלוויה, וששמותיהם יעלו בהגרלה, יקבלו הודעה בה יימסר להם המקום ממנו ייאספו את הכרטיסים. דובר מטעם משטרת לוס אנג'לס, ארל פייסינגר, אמר כי "חייב להיות לך כרטיס כדי שתוכל להיכנס למקום. לא תהיה כל דרך להיכנס למי שאין לו כרטיס". גורמים רשמיים הוסיפו שהטקס יועבר בשידור חי באינטרנט ובטלוויזיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully