וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשבתם פעם על חופשה פסטורלית בעזה?

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

5.7.2009 / 10:52

זו לא בדיחה. ראש ממשלת חמאס אישר להקים מלון מול חופי עזה שהכנסותיו יועברו לתושבי מזרח ירושלים. במלון יהיו כעשר קומות, אולמות מיוחדים לכנסים, וכן מוזיאון על ירושלים

ראש ממשלת חמאס ברצועת עזה, איסמעיל הניה, אישר להקים מלון על חוף הרצועה שכל הכנסותיו יועברו לטובת פרויקטי תמיכה בתושבי ירושלים. כך גילה (ראשון) חבר הפרלמנט הפלסטיני ד"ר אחמד אבו חלביה, המשמש גם כיושב ראש ארגון "אל-קודס הבינלאומית" ברצועה.

בשיחה עם אתר חדשות ערבי מסר אבו חלביה כי פנה באופן אישי להניה וביקש ממנו להקים מלון ברצועה והאחרון "הסכים לכך מיד". הוא ציין שמנהל המקרקעין הפלסטיני הקצה שטח אדמה בגודל 1,203 מטר רבוע עבור בניית המלון "במקום אסטרטגי וחשוב" בחוף בעזה מול אזור "שליהאת".

"סיימנו את התכנון הראשוני של הפרויקט", סיפר אבו חלביה. "שלחנו אותו למטה המרכזי של ארגון 'אל-קודס הבינלאומית' בביירות במטרה שישווקו את הפרויקט אצל גורמים שמעוניינים להשקיע בירושלים. בנוסף הצגתי אותו למשקיעים במהלך ביקורי האחרון בבחריין".

לדברי אבו חלביה, במלון יהיו תשע או עשר קומות, אולמות מיוחדים לכנסים ואירועים, וכן מוזיאון על ירושלים. אבו חלביה הביע תקווה כי יהיה ניתן להתחיל בפרויקט במהירות האפשרית "מיד עם פתיחת המעברים אל הרצועה". הוא אמר כי יהיה ניתן לסיים את בניית המלון תוך שנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully