וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: רב קיים יחסים אינטימיים עם בת 14

איילה חננאל

5.7.2009 / 14:12

המשטרה עצרה גבר בן 58 מאזור ירושלים, המוכר כרב בקהילתו, בחשד שקיים יחסים אינטימיים עם חוזרת בתשובה בת 14 שהכיר באינטרנט. לפי החשד, קיימות נערות נוספות שקיימו יחסים עם הרב

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר, עריכת וידאו וקריינות: ענת ברק)

חוקרי תחנת הראל בירושלים עצרו הבוקר (ראשון) לחקירה גבר חרדי בן 58, המוכר כרב ידוע בקהילתו, בחשד כי ניהל קשרים אינטימיים עם נערה בת 14 וביצע בה מעשים מגונים. לפי החשד, האיש הכיר את הנערה, חוזרת בתשובה המתגוררת עם משפחתה בעיר, במסגרת פורום אינטרנטי חרדי שהוא מנהל.

בחקירתה סיפרה הנערה כי החשוד שימש לה כרב וכי היא ראתה בו דמות בעלת סמכות רוחנית. עוד סיפרה בחקירתה כי ידוע לה בוודאות שהרב מנהל יחסים אינטימיים עם מספר נערות נוספות בגילאי 14 ו-15, אשר גם אותן הכיר באמצעות האינטרנט במסגרת תפקידו כמייעץ. לדברי הנערה מדובר מדובר במספר רב של נערות נוספות.

הרב החשוד נשלח היום למעצר בית למשך 15 יום, נאסר עליו ליצור קשר עם המתלוננת, וכן הוטל עליו קנס בסך 10,000 שקלים. במשטרה פועלים כעת לאיתור הנערות הנוספות, אשר גם אותן ניצל, לפי החשד, הרב. במשטרת המחוז סיפרו הבוקר לוואלה! חדשות: "טרם הספקנו לחקור את הנערות הנוספות אך ידוע לנו כי מדובר במספר רב של נערות בגילאי 14 אשר החשוד, אשר לא ידוע לנו כלל אם הוא מוסמך כרב, שימש להן כדמות חינוכית וכמנחה רוחני". לדברי המשטרה, "ידוע לנו כי האיש מוכר מאוד בקהילתו ולא פעם מגיעים חברי הקהילה להתייעץ איתו והם רואים בו מקור לסמכות דתית. האיש כפה את מרותו ואת סמכותו הרוחנית על אותן נערות, במטרה לבצע בהן מעשים מגונים".

עדכון ראשון: 10:22

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully