וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לילה של קרב חמולות בסילוואן - שני הרוגים

איילה חננאל וניר יהב

4.7.2009 / 2:08

2 בני אדם נהרגו ו-5 נפצעו במהלך קטטה בכפר שבמזרח ירושלים. תושב הכפר: "היו יריות והמשטרה לא עשתה דבר". כוחות מג"ב נכנסו לכפר במטרה להרגיע את הרוחות

השקט חזר הלילה (ראשון) לפי שעה לכפר סילוואן שבמזרח ירושלים, לאחר שמוקדם יותר דווח על שני הרוגים וחמישה פצועים, מהם שניים באורח קשה בקטטה שפרצה בכפר. אחד ההרוגים הוא אדם בן 47 ואחד הפצועים קשה בן 15. הקטטה שפרצה בין שתי חמולות, חמולת רג'בי וחמולת קאדי, החלה למעשה בליל שישי לאחר ריב שפרץ בין צעירים משתי החמולות. אמש התחדשה הקטטה, כאשר עשרות תושבי סילוואן התעמתו זה עם זה ועשו שימוש אף באש חיה. כוחות גדולים של מג"ב נכנסו לכפר בניסיון להרגיע את הרוחות.

תושב הכפר דאוד, הספון בביתו, סיפר אמש לקול ישראל כי המשטרה לא עושה דבר כדי לעצור את ריב החמולות. לדבריו, "יש יריות של אזרחים על אזרחים והמשטרה לא עושה שום דבר. שתי חמולות רבות אחת עם השניה והמשטרה אומרת תשברו אתם את הראש. עד עכשיו יש שלושה או ארבעה הרוגים. יורים ברחובות והמשטרה עומדת בצד ומסתכלת. יש כאן שלושה ג'יפים של מג"בניקים שלא עושים כלום".

ממשטרת ירושלים נמסר כי כוחות גדולים, כולל יחידות מיוחדות נכנסו לתוך הכפר במטרה להרגיע את הרוחות, וכי על פי הנוהל מגן דוד אדום לא מורשה להיכנס לשטח לפני שהוא נבדק על ידי המשטרה. ממגן דוד אדום נמסר כי הצוותים המתינו במשך שעתיים מחוץ לכפר וכי לא הגיעו פצועים לטיפול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully