וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף שבוע אלים: שלושה נהרגו בקטטות

רמי שני ואיילה חננאל

4.7.2009 / 20:10

באשדוד נדקר למוות אבי מקוריה בן 16 בוויכוח בינו לבין נער בן 17, החשוד בדקירה. בקטטה בכפר סילוואן במזרח ירושלים נורו למוות שני בני אדם ושלושה נפצעו

מערכת וואלה

(צילום ועריכה: שי מכלוף)

סוף שבוע של אלימות. שני בני אדם נהרגו ושלושה נוספים נפצעו בקטטה שפרצה הערב (שבת) בין שתי חמולות בכפר סילוואן שבמזרח ירושלים. ככל הנראה במהלך הקטטה נפתחה אש שכתוצאה ממנה נהרגו השניים. כוחות משטרה ומד"א הוזעקו למקום. כוחות המשטרה השליטו סדר בכפר וחוקרים את האירוע.

הלילה נרצח אבי מקוריה בן 16 מאשדוד בקטטה שפרצה בעיר במהלכה נדקר למוות. המשטרה עצרה היום נער בן 17 החשוד ברצח. לטענת המשטרה, הודה החשוד במהלך החקירה בביצוע הרצח ושיחזר אותו. יחידת החקירות המרכזית בלכיש תבקש מחר מבית המשפט באשדוד להאריך את מעצרו. החקירה נמשכת וצפוים מעצרים נוספים. מהחקירה עולה, שהרקע לרצח היה וויכוח, שהתפתח במהירות לעימות אלים.

דוד מקינדל, אביו החורג של מקראו, סיפר לוואלה! חדשות כי כששב אמש לביתו פגש את אבי: "אמרתי לו שיבוא איתי הביתה. הוא הלך איתי קצת ואז פגש חברים שלו. אני לא מכיר אותם. אני עליתי וראיתי את אמא שלו עומדת ליד החלון ומסתכלת אל הרחוב. האמא אמרה לי שהיא שמעה את הבן שלה צורח משהו והשתתק. מהר ירדתי למטה ואז ראיתי את אבי עם דקירות בפנים ובבטן". קינדל הוסיף: "אני לא מכיר את הנער הזה, שדקר אותו".

אתמול נפצע תושב נצרת עילית באורח בינוני עד קשה, לאחר שנדקר בחזה. הדקירה אירעה כנראה במהלך קטטה. צוות מד"א-גלבוע פינה את הפצוע לקבלת טיפול רפואי בבית חולים "העמק" בעפולה.

בנוסף, בקטטה המונית שפרצה בין שתי קבוצות מתרחצים בפארק המים "אשקלונה" באשקלון. בקטטה, בה היו מעורבים כ-50 איש מהישוב הבדואי רהט וממזרח ירושלים, נפצעו שני בני אדם באורח קל עד בינוני. הם פונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים ברזילי באשקלון. בנוסף, עצרה המשטרה שישה מהמשתתפים בקטטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully