וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כביש סדום: שתי תאונות אופנוע בתוך יממה

רמי שני

4.7.2009 / 11:47

כביש אחד מסוכן, שתי תאונות אופנוע ביממה אחת. שלושה בני אדם נפצעו הבוקר, שניים באורח בינוני, בתאונות אופנוע שאירעו בירידות של כביש סדום

שלושה בני אדם נפצעו הבוקר (שבת) בשתי תאונות אופנוע נפרדות, אשר אירעו בירידות שבכביש המחבר בין ערד לסדום. התאונה הראשונה אירעה בעת שרוכב אופנוע ונוסע שהיה עימו איבדו שליטה על האופנוע והחליקו לתעלה בצידי הדרך. השניים פונו במצב קל עד בינוני לבית החולים סורוקה בבאר שבע.

התאונה השנייה אירעה בעת שרוכב אופנוע שנסע על הכביש המחבר בין ערד לסדום, איבד שליטה על האופנוע ונתקע במעקה הביטחון. צוות של מגן דוד אדום אשר הגיע לזירת התאונה טיפל בו במקום ופינה אותו גם אותו לבית החולים סורוקה.

מהמשטרה נמסר לוואלה! חדשות כי "אין סיבה נראית לעין להתרחשותן של התאונות הללו מלבד נהיגה פרועה". הירידות של כביש סדום ידועות כמסוכנות, ורוכבי אופנוע רבים מתפתים לנהוג בהן במהירות גבוהה.

שלשום נפצעו חמישה בני אדם בתאונת דרכים חזיתית שאירעה בין שני כלי רכב, סמוך לגדר ההפרדה בעטרות. צוותי מגן דוד ירושלים פינו מזירת התאונה חמישה נפגעים, בהם שתי פצועות באורח קשה בנות 19 ו-21 ושלושה פצועים במצב קל. החמישה פונו לבתי החולים שערי צדק והדסה עין כרם.

יום קודם לכן נפצעה באורח אנוש פעוטה בת שנתיים בתאונה בשכונת רמות בירושלים. על פי החשד, נהג בן 19 שנסע ללא רישיון דרס את הפעוטה את המטפלת שנפצעה באורח קל. הצעיר טען בחקירתו כי הרכב שבו נהג שייך לחברו והוסיף כי הוא לקח את הרכב מחברו בשכונת בית ישראל ונסע לכיוון שכונת רמות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully