וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשכבת מייקל ג'קסון תערך ביום שלישי

3.7.2009 / 3:38

טקס האשכבה של אליל הפופ מייקל ג'קסון יתקיים בשבוע הקרוב בלוס אנג'לס. טרם הוכרע מי יקבל את המשמורת על ילדיו של הזמר

טקס האשכבה של הזמר מייקל ג'קסון יתקיים בהיכל הספורט והבידור 'סטייפלס סנטר' בלוס אנג'לס ביום שלישי הקרוב. כך אמר הלילה (שישי) מנהל החברה שייצגה את ג'קסון. עם זאת ההחלטה הסופית בנושא תתקבל על ידי אימו של ג'קסון. "הם רוצים שהאירוע ייערך בהיכל, אך השאלה היא מתי", אמר מנהל החברה. הטקס צפוי למשוך רבבות מעריצים, ומסתמן שהכרטיסים יחולקו בחינם.

בתוך כך, טרם התברר מי יקבל את המשמורת על ילדיו של ג'קסון. אשתו לשעבר דבי רו, טרם החליטה אם בכוונתה להילחם על משמורת ילדיהם. עורך דינה אמר הלילה כי "דבי לא גיבשה את עמדתה הסופית בנושא". בצוואתו של ג'קסון הוא הורה כי אימו, קתרין ג'קסון בת ה-79 תטפל בילדים. אם לא תוכל לעשות זאת, נכתב בצוואה, תוטל המשימה על הזמרת דיאנה רוס, ידידתו של ג'קסון. מהצוואה עולה עוד, כי את רוב רכושו של ג'קסון תירש קרן הנאמנות המשפחתית ונראה כי גרושתו נושלה ממנה לחלוטין.

ג'קסון, שקנה ב-1985 את קטלוג שירי הביטלס תמורת 47.5 מיליון דולר, הרוויח סכומים עצומים ממכירות תקליטים וסיבובי הופעות, אבל הפסיד לא פחות בשל השקעות לא נבונות. כמו בחייו, כך גם אחרי מותו המסתורין ממשיך לאפוף אותו, גם בכל הקשור לשווי שלו. יש המעריכים כי הוא שווה כבר עתה מיליארד דולר. אחרים, פסימיים יותר, מקצצים לפחות חצי מכך. הזמר המנוח החזיק במחצית מהזכויות על התקליטים שמוציאה סוני/אי-טי-וי מיוזיק והנכס הזה מוערך בשני מיליארד דולר. הקטלוג של החברה כולל 750 אלף שירים של בוב דילן, הביטלס, ניל דיאמונד ועוד רבים וטובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully