וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צוות משפטנים יבחן מחדש הרשעתו של בניזרי

עדי שמחוביץ

2.7.2009 / 19:50

לוואלה! חדשות נודע, כי בניזרי הקים צוות של משפטנים שיפנה לביהמ"ש העליון במטרה לקרוא לדיון נוסף בעניינו. "תמוהה בעינינו העובדה שעל גבו של בניזרי קבעו רף ענישה חדש"

סאגת משפטו של השר לשעבר שלמה בניזרי אינה מסתיימת. לוואלה! חדשות נודע, כי בימים האחרונים הוקם צוות של משפטנים מטעם בניזרי המכין בקשה שתוגש לבית המשפט העליון ביום שלישי הקרוב, במטרה לקרוא לדיון נוסף בעניינו. בניזרי הורשע באפריל 2008 בבית המשפט המחוזי בירושלים כי קיבל מקבלן כוח האדם, משה סלע, כספים וטובות הנאה בזמן כהונתו כשר העבודה והרווחה, ובתמורה העביר בניזרי לסלע מידע על מנת לעזור לו בעסקיו.

לפני כשבוע החליט בית המשפט העליון להחמיר את עונשו של בניזרי והטיל עליו ארבע שנות מאסר בפועל וקנס של 250 אלף שקלים חדשים, זאת במקום 18 חודשי המאסר בפועל שנגזרו עליו בעבר.

צוות המשפטנים מורכב מהשופט בדימוס הרן פיינשטיין, עו"ד אבי חימי, עו"ד בני נהרי, עו"ד ליאור אשכנזי ועו"ד משה וייס. צוות המשפטנים הגדיר את עונשו של בניזרי כ"חסר פרופורציה וחסר בו דיון משפטי". לדברי חברי הצוות, "תמוהה בעינינו העובדה שעל גבו של בניזרי קבעו רף ענישה חדש. סוגייה זו ראויה לעלות בפני הרכב מורחב של שופטים בבית המשפט העליון".

בנוסף אמרו חברי הצוות כי הם עובדים על בקשה למשפט חוזר, שכן "ביום מתן פסק הדין בעליון התקבלה ראייה נוספת מבתו של עד המדינה סלע, לפיה עד המדינה אמר במשך השנים מספר רב של פעמים שבניזרי לא קיבל שוחד ושהתנהגותו הייתה חברית ואבהית ובשום פנים ואופן לא פלילית". עוד נמסר כי צוות המשפטנים הוקם בעקבות הסערה הציבורית שעורר בית המשפט העליון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully