וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: התקדמות עם לאזמה, בגיץ' מועמד

איתן נוח

2.7.2009 / 16:17

הצהובים ממשיכים במו"מ עם הצרפתי, שצפוי לחתום במהלך סוף השבוע. בגיץ' (24, 2.18 מ') מלובליאנה עשוי לנחות אם לאמפה לא יגיע

בניית הקו הקדמי של מכבי תל אביב ממשיכה להתקדם. אחרי שאתמול נודע על התקרבותו של סטפן לאזמה לקבוצה, היום עולה עוד שם שייתכן מאוד ויילבש את המדים הצהובים בעונה הקרובה, כשהמלפפון החדש הוא מירזה בגיץ', שאת שתי העונות האחרונות בילה באולימפיה לובליאנה. כמו לאזמה, בגיץ' הוא תוכנית חלופית במידה ומאצ'יי לאמפה לא ינחת בסופו של דבר אצל הצהובים. כפי שכבר דובר ופורסם המשא ומתן בין לאמפה לבין הצהובים תקוע בשבועיים האחרונים.

בגיץ' (24, 2.18 מ') הוא סנטר בוסני-סלובני, שמשחק בנבחרת סלובניה. הוא התחיל את קריירת המשחק שלו באולימפיה לובליאנה הסלובנית במדיה הוא כאמור משחק היום. ב-2004 הגיע לאיטליה וחתם בוירטוס בולוניה, אך הושאל במהרה לליגת הבלגית להוי באסקט הצנועה, בה העמיד ממוצעים של כ-6 נקודות ו-4 ריבאונדים למשחק. אחרי עוד עונה לא מרשימה באיטליה חזר ללובליאנה, אל קבוצת הבת של אולימפיה, סלובן לובליאנה, שם קלע כ-9 נקודות למשחק עם תוספת של 6 ריבאונדים.

אחרי עונת 2006/7 העמיד את עצמו בגיץ' לבחירה בדרפאט, אך לא נבחר. הסנטר המשיך באולימפיה לובליאנה בה, כאמור, הוא משחק בשנתיים האחרונות. כאשר בעונה האחרונה ביורוליג הוא העמיד ממוצעים של כ-11 נקודות ו-6 ריבאונדים למשחק. בליגה הסלובנית עמדו הממוצעים שלו על כ-9 נקודות ו-4 ריבאונדים למשחק.

בינתיים בגזרת לאזמה נרשמו התקדמויות חיוביות. אמש נעשה ניסיון נוסף לפנות לריאל מדריד בנוגע לג'רמייה מאסי, אך בריאל מדריד לא מוכנים להשלים את שארית השכר של השחקן, כך שנראה שהוא לא יגיע למכבי תל אביב. אתמול גם נעשתה פנייה לבולוניה לגבי שרוד פורד, אבל סכום הפיצוי אותו דורשים האיטלקים עבור השחקן גבוה מידי, כך שגם שמו ירד מהפרק לעת עתה.

בעקבות הדברים קודם המו"מ עם לאזמה במהלך היממה האחרונה. בשעות האחרונות הועברו טיוטות חוזים בין מכבי לבין השחקן, ואלא אם כן יקרה משהו בלתי צפוי, הוא צפוי לחתום רשמית בקבוצה במהלך ה-48 שעות הקרובות.

הסיבה להתפתחויות האחרונות ולכך שבמכבי החליטו לסגור את הסגל בשלב כל כך מוקדם של הקיץ, היא שבעוד כשבוע תתחיל עונת מחנות הקיץ בארצות הברית ותוך כך גם מחירי השחקנים יקפצו. ואם כבר מחנות קיץ', אלן אנדרסון, המועמד לצהובים, ישחק במדי אלופת ה-NBA, הלוס אנג'לס לייקרס, במחנה הקיץ בווגאס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully