וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדם נוסף היה ברכב שדרס הפעוטה בי-ם

איילה חננאל

2.7.2009 / 15:26

מעצרו של בנימין רבינוביץ' שפגע אמש בפעוטה ובמטפלת שלה ופצע את הפעוטה אנוש לאחר שנהג בלי רישיון הוארך בחמישה ימים. פרקליטו: "הוא יצא לעזור ואז נבהל וברח"

גדעון צנטנר

(צילום ארכיון: גדעון צנטנר, עריכת וידאו: רן צימט)

בית המשפט לתעבורה בירושלים האריך היום (חמישי) את מעצרו של בנימין רבינוביץ' בן ה-19, שפגע אתמול בפעוטה בת שנתיים בתאונה בשכונת רמות בירושלים ונמלט לאחר מכן, בחמישה ימים. במהלך החקירה התברר כי ברכב שבו נהג הצעיר שחשוד כי דרס את הפעוטה ופצע אותה קשה וכן את המטפלת שנפצעה באורח קל, היה אדם נוסף, בן 25, שעבד כפועל אצל בעל הרכב. הצעיר טען אתמול בחקירתו כי הרכב שבו נהג שייך לחברו והוסיף כי הוא לקח את הרכב מחברו בשכונת בית ישראל ונסע לכיוון שכונת רמות.

"לחשוד אין רישיון נהיגה"

נציג המשטרה רב פקד משה כהן, ראש מדור תאונות דרכים במחוז ירושלים אמר במהלך הדיון כי "החשוד התיישב במושב הנהג ונסע כאשר יש עימו נוסע נוסף ברכב. הוא לא הוציא רישיון נהיגה וגם אם למד או שהוא לומד נהיגה, כישוריו אינם מאפשרים שליטה כה גדולה ברכב שכזה, ששדה הראייה שלו מוגבל וחסום. אנו חושדים כי זו לא הפעם הראשונה שהוא נוהג. החשוד נסע ברח' פינשטיין בירושלים ברכב מסחרי מסוג איסוזו".

רפ"ק כהן תיאר את התאונה "הוא איבד שליטה, ותוך כדי נסיעה הוא הסיט את ההגה חזק ימינה, עלה על המדרכה, פגע באישה ובתינוקת כבת שנתיים. כתוצאה מכך התינוקת נפצעה אנוש והמטפלת נפצעה גם היא. אחרי התאונה החשוד עזב את המקום ולא הגיש סיוע. המשטרה פרשה מחסומים והוא נעצר בשכונת מאה שערים".

בנוסף ציין רפ"ק כהן כי "החשדות המיוחסים לרבינוביץ' הינם שימוש ברכב ללא רישיון נהיגה, גרימת חבלה של ממש והפקרת פצוע אם כי במהלך חקירתו הביע חרטה על מעשיו".

עוד עולה מהארכת המעצר כי רבינוביץ' גנב את הרכב יחד עם חברו לאחר שבעל הרכב ירד ממנו והשאיר את המפתח באותו. לטענת פרקליטו של רבינוביץ', עו"ד יאיר גולן, "רבינוביץ' טען בחקירתו במשטרה כי כאשר שם לב שפגע באישה ובפעוטה יצא מהאוטו וניסה לבצע פעולות החייאה, אך נבהל בעקבות צעקות של עוברי אורח ואז נכנס חזרה לרכב ונמלט".

בנוסף טען עו"ד גולן כי רבינוביץ' התקשר למד"א והזמין אמבולנס למקום. השופט מרדכי כדורי קיבל את בקשת המשטרה להאריך את מעצרו וציין בהחלטתו כי מדובר בעבירה חמורה של הפקרה לאחר תאונה אשר מטבע הדברים מקשה על ביצוע החקירה ואיסוף הראיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully