וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השימפנזה באבלס לא יגיע להלווית ג'קסון

עידן דורנר

2.7.2009 / 11:50

חברו הוותיק של הזמר ישהה במרחק של אלפי ק"מ במרכז לגידול קופים בפלורידה בו הוא חי. לטענת המטפלים במרכז, באבלס יבלה את היום בשמיעת מוזיקת חליל מרגיעה

על חברו הוותיק של מייקל ג'קסון, השימפנזה באבלס, נאסר להגיע להלווייתו, שצפויה להיערך בשבוע הבא. כך מדווח היום (חמישי) ה'סאן' הבריטי. הקוף ישהה במרחק של אלפי ק"מ במרכז לגידול קופים בפלורידה בו הוא חי.

לטענת המטפלים במרכז, באבלס יבלה את היום בשמיעת מוזיקת חליל מרגיעה. באבלס, כיום בן 26, הוצל על ידי ג'קסון מניסוי נגד סרטן שערכו בו בשנת 1985. השימפנזה חי עם הזמר בביתו וג'קסון נהג להלבישו בבגדים זהים לשלו. לבסוף הזמר נאלץ לוותר עליו משום שהפך לאגרסיבי מדי.

בתוך כך, הישראלי אורי גלר, שהיה ידידו הקרוב של מייקל ג'קסון, טוען כי לפני מותו מצא את הזמר מסומם ממשככי כאבים, וצרח עליו להתעורר. גלר נפגש עם ג'קסון לאחר שביטל טיול לגן החיות של לונדון, בשל מצבו הקשה. בראיון ל'סאן' הבריטי סיפר גלר, כי "כל כך דאגתי לגביו. הבעיה היתה שאיש לא העז לומר 'לא' למייקל".

לדבריו, הוא נהג לצעוק על ג'קסון בשל התמכרותו לתרופות. "צעקתי עליו שהוא ימות אם ימשיך בדרך הזאת". שומר הראש של הזמר סיפר כי ג'קסון אמר שהוא אינו יודע כיצד יקיים 50 הופעות כפי שהתחייב, וכי נהג לחזור ולומר כי הוא לא יגמור כמו אלביס פרסלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully