וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבקשת פרקליטו, הדיון במשפט טופז נדחה

איילה חננאל

2.7.2009 / 12:42

עו"ד ציון אמיר ביקש לדחות את הדיון בשל חומר חקירה נוסף שהצטרף לתיק. במקביל הוגשו כתבי אישום נגד מעורבים נוספים בפרשה

איתי חסיד

(צילום: איתי חסיד, עריכת וידאו: גדי וינסטוק, קריינות: ענת ברק)

בבית המשפט המחוזי בתל אביב דחה את הדיון הראשון בכתב האישום שהוגש נגד הבדרן דודו טופז והאריך את מעצרו עד לדיון הבא שצפוי להתקיים בעוד כשבועיים. עורך דינו ציון אמיר ועו"ד של דניאל זנקו, אלי כהן, ביקשו מבית המשפט לדחות את המשך הדיון "על מנת ללמוד את החומר החדש שנוסף לתיק כמו סעיף השימוש בקוקאין והגשת כתבי אישום נגד מעורבים נוספים". התביעה התנגדה, אך השופט קיבל את הבקשה ואמר כי אכן נוסף חומר חדש ויש לתת לעורכי הדין זמן לעיין בחומרים.

עם כניסתו לאולם, נראה טופז תשוש ומודאג והרכין את ראשו בין ידיו. באולם נוכחים גם שאר הנאשמים בפרשה בהם המתווך בין טופז לתוקפים דניאל זנקו. ככשאל השופט את טופז אם הוא יודע במה הוא מואשם, השיב טופז "כן".

הבוקר הוגשו לבית המשפט כתבי אישום נגד שלושה מעורבים נוספים בפרשה: נועם עואמי, בן 26 מכפר סבא, עזאם איברהים, בן 24 מעראבה ומוחמד יונס, בן 26 מהכפר ערערה. איברהים ויונס מואשמים בקשירת קשר לביצוע פשע ובתקיפה הגורמת לחבלה בנוגע לתקיפתו של סוכן השחקנים בועז בן ציון.

מכתב האישום עולה כי המתווך בתקיפה, דניאל זנקו, איתר את השניים לאחר שבינואר השנה התקשרו לבן ציון מטלפון ציבורי הסמוך לביתו והזהירו אותו "אל תצא מהבית, הולכים להרוג אותך ואת השותף שלך". 10 דקות לאחר מכן, יצא בן ציון מביתו, ואז הלם בו אחד מהם באגרוף בצווארו והשני באגרוף בפניו. השניים גם קיללו אותו.

עוד עולה מכתב האישום כי איברהים ויונס התכוונו לפגוע שוב בבן ציון, לאחר שטופז לא היה שבע רצון מהפגיעה הקלה בו. טופז ביקש לתקוף אותו פעם נוספת באופן חמור יותר. דניאל זנקו, שכנו של טופז, שתיווך כאמור בינו לבין התוקפים, פנה לרומן אלייב, נאשם נוסף בפרשה, וזה פנה לאיברהים ויונס. הפעם, השניים נעצרו דקות ספורות לפני שהתכוונו לפגוע בבן-ציון.

נועם עואמי מואשם בחבלה בכוונה מחמירה בפרשת תקיפתו של מנכ"ל חברת קשת, אבי ניר. על פי כתב האישום, מעורב נוסף בפרשה, אופיר סספורטס, פנה לאדם אחר וזה פנה לעואמי ולאדם נוסף שזהותו אינה ידועה וסיכם עמם לפגוע בניר בגינה הציבורית בסמוך לביתו. עואמי והאדם הנוסף ניגשו לניר לאחר שווידאו את זהותו, חבטו בו בכל גופו באמצעות אלה, בעטו בו ונמלטו מהמקום.

  • עוד באותו נושא:
  • דודו טופז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully