וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילייבסקי צפוי להחמיץ את אליפות אירופה

1.7.2009 / 16:00

חיוכים בנבחרת ישראל: כוכב נבחרת מקדוניה, ששיחק בעונה שעברה בטאו ויטוריה, יעבור ניתוח בשריר הירך ויפספס את האליפות בפולין

אחרי שבשבוע שעבר הכריז מאמן נבחרת מקדוניה יוביצה ארסיץ' על סגל נבחרתו לקראת משחקי אליפות אירופה בחודש ספטמבר בפולין, ספגה היום (רביעי) הנבחרת מכה קשה לקראת המשחקים. ולאדו אילייבסקי, שחקנה של טאו ויטוריה, ואחד הברגים החשובים במערך המקדוני הודיע כי יעבור ניתוח לאיחוי קרע בשריר הירך ויפספס ככל הנראה את אליפות אירופה. במקדוניה מביעים אופטימיות מסוימת, ומעריכים כי קיים סיכוי שאילייבסקי יחלים עד לפתיחת האליפות. בעונה החולפת קלע אילייבסקי, שהגיע לטאו במהלך העונה מלובליאנה, אליה צפוי לחזור העונה, 3.6 נקודות למשחק בלבד.

הנבחרת המקדונית, שתשחק בבית א' של אליפות אירופה ביחד עם ישראל, יוון וקרואטיה, ונחשבת ליריבה העיקרית של ישראל על המקום השלישי בבית שמוביל לשלב השני, תתחיל את ההכנות כמו נבחרת ישראל לקראת אמצע יולי. בהיעדרו של אילייבסקי, מי שיוביל את הנבחרת הוא ורביצה סטפנוב ביחד עם ג'רמייה מאסי, שנמצא במגעים עם מכבי תל אביב. גם טודור גוצ'בסקי ופרדראג סמרדג'ינסקי הענק מז'לז'ניק.

הנבחרת תקיים מחנה בסוף חודש יולי בסרביה ובחודש אוגוסט תתמודד במשחקי אימון מול סלובניה, רוסיה, סלובקיה, גרמניה, קרואטיה ופולין. בסוף אוגוסט תשתתף מקדוניה בטורניר אפס בטורקיה במקומה של נבחרת ישראל שנאלצה לפרוש מהטורניר בגלל לחצים מקומיים.

הסגל המלא של מקדוניה: ורביצה סטפאנוב, ג'אנה פטרובסקי, דימיטאר מירקובסקי, ריסטה סטפנוב, אלכסנדר דימיטרובסקי, דרקו סוקולוב, ווידאן סטוינובסקי, דימה טסובסקי, פרו בלזבסקי, פרו אנטיץ, ג'רמייה מאסי, טודור גוצ'בסקי, פרדראג סמרדג'ינסקי ובויאן טרייקובסקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully