וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודו טופז לביהמ"ש: בטלו את עיקול חשבוני

עדי שמחוביץ

1.7.2009 / 12:43

לטענת הבדרן, צו העיקול שהוטל על חשבון הבנק שלו לבקשת אבי ניר, הוצא ממניעים נקמניים. בתוך כך, הוארך ביממה מעצרו של חשוד נוסף בתקיפת בכירי התקשורת

דודו טופז הגיש היום (רביעי) לבית המשפט המחוזי בתל אביב בקשה לבטל את צו העיקול על חשבון הבנק שלו, שהוטל בעקבות דרישת מנכ"ל קשת אבי ניר. לטענת עורכת דינו ברוריה לקנר, הוצאת צו העיקול על מיליוני השקלים שבחשבון, נדונה במעמד צד אחד והוגשה ללא כל בסיס עובדתי או משפטי. בנוסף, טענה הפרקליטה, העיקול מבטא יצר נקמה בלבד, שאין לו מקום בבית המשפט.

עוד טענה לקנר, כי קשת וניר עצמם מודים כי עדיין אין ביכולתם להגיש כעת תביעה נגד טופז, כל עוד לא הוגשה חוות דעת רפואית, וטרם התברר סכום הנזק הממשי שנגרם להם. לדבריה, "תיאור נזקי הגוף של אבי ניר אינו מלמד על נזק שיש בו פוטנציאל לזכותו בסכום פנטסטי של חמישה מיליון שקלים ואף לא בסכום נמוך בהרבה".

בתגובה לדברים אמרו עו"ד שירה דונביץ' ורון גזית,המייצגים את שידורי קשת ואבי ניר כי "טופז בחר להילחם בזכותם הבסיסית של אבי ניר ושידורי קשת לפיצוי כספי – וזאת מבלי שהוא מצליח לטעון ולו טענה עניינית אחת".

לפני כשבוע וחצי הוציא בית המשפט המחוזי בתל אביב הוציא צו עיקול זמני לחשבון הבנק של דודו טופז בבנק הפועלים בגובה חמישה מיליון שקלים. הצו ניתן לבקשת שידורי "קשת" ומנכ"ל החברה, אבי ניר. השופט הורה לקשת ולניר להגיש את תביעתם נגד טופז בתוך 30 ימים. בבקשתם פירטו החברה וניר את השתלשלות האירועים בפרשה וכן את נזקיהם. סכום התביעה טרם גובש, אך כפי הנראה התביעה כוללת את הוצאות האבטחה הכבדות שנגרמו לקשת בעקבות תקיפת ניר ומשלוח מכתבי האיום.

בבקשה מתואר טופז כ"רב עבריינים מתוחכם אשר יזם התקפה אלימה להחריד אשר בוצעה כלפי ניר על סף ביתו מתוך רצון נקמני לפגוע ולהזיק ואשר תוצאותיה פגיעות גופניות קשות ביותר. מטרת התקיפה, נוסף על מימוש התאווה הזדונית להרע, היתה להטיל אימה, פחד ושנאה ולשבש את פעילות אחד מגופי התקשורת החשובים בישראל".

בתוך כך, בית משפט השלום בתל אביב האריך היום ביממה את מעצרו של משה אוחנה, המוגדר על ידי המשטרה כראש משפחת פשע מהשרון וחשוד במעורבות בתקיפות בפרשת דודו טופז. המשטרה ופרקליטו של אוחנה, עו"ד זאב וישניא, הגיעו להסכמה כי אם חוקרי המשטרה לא יציגו מחר בהארכת המעצר ראיות חדשות נגד אוחנה, הוא ישוחרר ממעצר בו הוא נתון ויחזור למעצר הבית אותו הוא מרצה בגין כתב אישום על רצח כפול שהוגש נגדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully