וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם השנייה החודש: נמצא עובר מת בשקית

נעמה טלמור ואיילה חננאל

1.7.2009 / 11:31

העובר התגלה בתוך שקית ליד סופרמרקט ברחוב הדר בהרצליה והועבר למכון המשפטי באבו כביר. בשלב זה לא ברור אם מדובר בעובר אנושי

עובר מת המחובר לשלייה נמצא הבוקר (רביעי) בשקית בכניסה לסופרמרקט ברחוב הדר בהרצליה. צוות מד"א שהוזעק למקום העביר את השקית לטיפול המשטרה. העובר הועבר לנתיחה במכון לרפואה משפטית באבו כביר והמשטרה פתחה בחקירה. בשלב זה לא ברור עדיין אם מדובר בעובר אנושי.

מיקי כפרי דובר מד"א ירקון סיפר לוואלה! חדשות, כי "בשעה 10:40 התקבלה קריאה במוקד שלנו על ידי אזרח שסיפר שראה שקית חשודה בכניסה לחניון של סופר ברחוב הדר בהרצליה. צוות שהגיע למקום זיהה בשקית דבר הדומה לשלייה ולעובר בגודל שבין 10 ל-15 סנטימטרים, אך לא היה ברור עם מדובר בעובר אדם או בעל חיים". הוא הוסיף, כי "שוחחנו עם וטרינרית שהסבירה לנו כיצד נראות שליות של בעלי חיים שונים ואכן ייתכן כי מדובר בשלייה של בעל חיים. ניתן יהיה לומר בוודאות את זהות העובר רק לאחר בדיקות DNA ובדיקה פתולוגית".

אין זה המקרה הראשון בעת האחרונה בו נמצא עובר מת. לפני שבועיים הגיע למכבסה באזור התעשייה במישור אדומים משלוח כביסה ובו עובר מת. מחקירת המקרה עלה כי המשלוח הגיע מבית החולים אסף הרופא בצריפין. הוולד שמת היה בגיל 20-24 שבועות.

לפני כחצי שנה נמצא תינוק מת בתוך מיכל בבית העלמין בגבעת שאול. מחקירת המשטרה עלה אז חשד למחדל חמור בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים. לאחר מציאת גופת התינוק איתרו חוקרי מרחב ציון במשטרה את הוריו. מחקירת ההורים עולה כי העובר נולד מת בבית החולים לפני למעלה מעשר שנים. לדברי האם, היא בחרה להשאיר את סידורי הקבורה לבית החולים. החוקרים העבירו את ממצאי החקירה להמשך טיפול משרד הבריאות

  • עוד באותו נושא:
  • עוברים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully