וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שולה זקן נחקרה בחשד להאזנת סתר לאולמרט

איילה חננאל

30.6.2009 / 20:12

ראש לשכתו של רה"מ לשעבר אולמרט נחקרה באזהרה בחשד שביצעה האזנות סתר לאולמרט. אתמול הודיעה הפרקליטות כי יוגש נגד זקן אישום בגין עבירות מרמה והפרת אמונים

שולה זקן, ראש לשכתו של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט נחקרה תחת אזהרה בחשד להאזנות סתר לאולמרט. אתמול הודיעה פרקליטות המדינה כי היא מתכוונת להגיש נגד זקן כתב אישום בגין עבירות מרמה והפרת אמונים בפרשת רשות המסים. כמו כן יוגשו כתבי אישום ובגין עבירות שוחד והפרת אמונים נגד מעורבים אחרים בפרשה בניהם ג'קי מצא, ראש הרשות לשעבר.

החשיפה לפיה זקן האזינה לאולמרט התגלתה במהלך חקירתתה בפרשת רשות המסים. החקירה נפתחה בבינואר 2007 אז הורו היועץ המשפטי לממשלה ופרקליטות המדינה על פתיחת חקירה גלויה ב"פרשת רשות המסים", זאת לאחר מספר חודשים של חקירה סמויה, שכללה בין היתר האזנות סתר. החקירה נוהלה ע"י היחידה ארצית לחקירות הונאה (יאח"ה). בחקירה נבחנו חשדות למערכת יחסים של שוחד והפרת אמונים בין אנשי עסקים, עסקנים פוליטיים ובעלי אינטרסים ברשות המסים לבין בכירים ברשות המסים, כשהבכיר שבהם הוא ראש הרשות עצמו, מצא. לפי החשד, קיבלו בכירי הרשות סכומי כסף מבעלי העסקים והאינטרסים תמורת כך שיוכלו להשפיע על מינויים שונים ברשות, כך שישלמו פחות מיסים למדינה. זקן חשודה כי עיכבה מינוים ברשות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully