וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוטבול: "שים מטען לא משנה למי ביניהם"

איילה חננאל

30.6.2009 / 18:28

ראשי משפחות הפשע כתבו מבית הכלא מכתבים בהם תכננו לרצוח זה את רעהו. מעצרם של אבי ופרנסואה אבוטבול ופרדי פרג'ייב הוארך ביומיים

"שי אתה אוהב אותי, שים להם איזה מטען לא משנה למי ביניהם אפילו לאדם או לאביב באחת המכוניות ככה שידעו שאני לא צוחק איתם", כך נכתב במכתב ששלח אבי אבוטבול לשי שירזי מהכלא בו ביקש ממנו להתנקש במשפחתו של פרנסואה אבוטבול. במכתב ששלח פרנסואה אבוטבול לפרדי פרג'ייב בו ביקש לפגוע בשירזי נכתב "אני סומך עליך שתסיים את זה בשבילי. אני כבר מרגיש שדורכים עלי יותר מידי. צריך לתת תגובה כואבת".

תמלילי המכתבים נחשפו במסגרת הארכת המעצר של פרנסואה אבוטבול, פרדי פרג'ייב ואבי אובטבול שנערכה היום (שלישי) בבית המשפט השלום בפתח תקווה. בית המשפט האריך את מעצרם בחשד כי הארבעה העבירו פתקים מתוך בתי הכלא, בהם נתנו הוראות לביצוע מעשי חיסול הדדיים. במקביל האריך בית המשפט את מעצרו של שי שירזי עד תום ההליכים במסגרת כתב האישום שהוגש נגדו על הריגת ארתור מטייב לפניי שלושה חודשים בבית הימורים בנתניה. שירזי חשוד גם בשליחת המכתבים.

המשטרה חושדת כי אבי אבוטבול, המוחזק במעצר לאחר שהוגש נגדו ונגד פרנסואה אבוטבול כתב אישום על רצח הנער רענן לוי, קשר יחד עם שירזי לחסל את פרנסואה אבוטבול באמצעות מכתבים מוצפנים שנשלחו מהכלא. במקביל נחשד פרנסואה אבוטבול כי באותו דרך, תכנן יחד עם פרדי פרג'ייב, המרצה מעצר בגין עבירות נשק לחסל את אבי אבוטבול ושי ושירזי, בנו של ריקו שירזי יריבה העיקרי של משפחת אבוטבול.

בהארכת מעצרם של הארבעה קבע בית המשפט כי, "אבי אבוטבול באמצעות מכתבים שהעביר לשי שירזי קשר קשר לצורך פגיעה באחרים". פרקליטיו של פרנסואה אבוטבול ופרדי פרג'ייב הודיעו כי הגיעו להסכמה בין הצדדים להארכת מעצרם של השניים ביומיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully