וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: בן 12 דקר חברו בגלל מריבה על סוס

איילה חננאל

30.6.2009 / 17:02

על פי החשד, אחד הילדים התעקש לעלות על הסוס של חברו שסירב ודקר אותו בברכו. החשוד שוחרר למעצר בית והוא מכחיש את החשדות. "הוא טיפס על הסוס ונפל על חפץ חד"

שוטרי משטרת חדרה עצרו היום (שלישי) ילד בן 12 בחשד שדקר ילד בן גילו בסכין. במשטרה טוענים כי הרקע לדקירה הוא התעקשותו של הנדקר לרכב על סוסו של הדוקר. מחקירת המשטרה עולה כי שני הילדים שהו יחד עם סוסו של אחד מהם בשטח פתוח בחדרה. לטענת המשטרה, בשלב מסוים התעקש חברו של בעל הסוס לטפס עליו ולרכב, למרות שהקטין בעל הסוס לא הרשה לו לעשות זאת. בתגובה, טוענים במשטרה, בעל הסוס דקר את חברו בירכו, והוא פונה לטיפול רפואי בבית החולים הלל יפה.

בחקירתו הכחיש החשוד את המיוחס לו. לטענתו, בעת שהוא סידר את רסן הסוס, חברו נפל מהסוס על חפץ חד וכתוצאה מכך נפצע "בטעות". במשטרה נטו שלא להאמין לגרסה הזו ולפיכך הביאו את החשוד לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בחדרה.

תחילה ביקש נציג המשטרה אורן ארזי להאריך את מעצרו של הקטין בשלושה ימים, אולם בעקבות הסכמה עם סנגוריו, עורכי הדין מיקי סיבוני ושי לוי, שוחרר לבסוף הקטין למעצר בית בן שלושה ימים. "אם הוא ימשיך ככה", אמר גורם במשטרה, "לא בטוח שהוא יחגוג בר מצווה בבית". עורכי הדין לוי וסיבוני מסרו בתגובה כי הקטין מכחיש את טענות המשטרה. לדבריו, מדובר בתאונה ולא יותר מכך.

אמש נדקר תלמיד בן 14 בגבו בידי תלמיד בן 12 בכפר באזור טבעון. הנער פונה לבית החולים כרמל בחיפה, ומצבו מוגדר קל. מחקירה ראשונית עולה, שהשניים הלכו לראות הצגה במתנ"ס ורבו על מקום הישיבה. לאחר מכן, בדרך חזרה לבית הספר שנמצא סמוך למתנ"ס, בוצעה לפי החשד הדקירה.

  • עוד באותו נושא:
  • דקירות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully