וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טופז: ניסיתי לעצור את התקיפה של ניר

איילה חננאל

30.6.2009 / 15:26

מתמלילי עדותו של דודו טופז עולה כי ביום שבו תוכננה תקיפתו של אבי ניר, התקשר ניר לטופז. הבדרן ביקש לעצור את התקיפה אך התוקפים כבר היו בדרכם

בכתב האישום שהוגש אתמול (שני) נגד אופיר סספורטס, בן 35 מחדרה, נטען בין היתר כי הוא ניסה ליצור מצג שווא לפיו טופז הפליל אותו. על פי האישום, סספורטס פנה לידידתו איריס חזן, חברתו לשעבר של טופז, וניסה לתאם איתה גרסאות. סספורטס ביקש מחזן שתשקר בחקירתה ותאמר כי טופז תפס אותה ואותו "על חם" במהלך קשר אינטימי. כך קיווה סספורטס לטעון כי הדלפת שמו על ידי טופז לחוקרים היתה לא יותר ממעשה נקמה מצידו.

מעדויות תיק החקירה עולה כי בעימות שנערך לטופז עם חזן ב-13 ביוני במחלק התשאול במרחב הירקון, חזן גיבתה את גרסתו של סספורטס ואף האשימה את טופז בכך שהפליל את סספורטס מאחר שתפס אותם במיטה.

לאחר סיום העימות, טופז חתם על עדות בה הכחיש כי הפליל את סספורטס. לדבריו, "לא היה לי שום דבר נגד סספורטס כדי לרצות להפליל אותו. הטענה ששמעתי במהלך העימות מאיריס חזן שתפסתי אותה במיטה עם אופיר היא שקרית. כשחזרתי מאיטליה איריס קיבלה אותי באהבה גדולה וליוויתי אותה בכל התקופה לפני פטירת אמא שלה. מדי פעם היינו נפגשים בבית של אופיר גם בילינו ביחד אצל הוריו.לא היה לי שמץ של רצון לנקום בו להיפך, חשבתי שהוא בחור חביב".

"נשמע לי כמו אגדה"

מחקירתו הראשונה של טופז ב-6.6 במחלק התשאול במרחב ירקון, נודע כי הכיר את סספורטס מאחר שהיה פעם חבר של חזן, והשלושה נהגו לבלות יחדיו. טופז סיפר כי הביע בפני ספפורטס את רצונו להרביץ לאבי ניר, וזה אמר שהוא מכיר אנשים שיעשו את זה תמורת כסף. "נפגשנו בבית קפה והבעתי בפניו תסכול או רצון להרביץ לאבי ניר והוא אמר לי שיש אנשים שיכולים להעלים או לפגוע, לעשות שליחויות שונות. זה נשמע לי מטורף שלא להגיד קרימנלי אבל סקרן אותי ובאיזשהו שלב אמרתי, אולי אני אשתמש בהם, כמה זה עולה? וסספורטס אמר לי 8000 שקל וזה נשמע לי כמו אגדה כי עד אז לא ידעתי שקיימים דברים כאלה ואז כנראה בראש שלי התחיל להתפתח חיידק שרוצה לראות אם זה נכון. אם נותנים למישהו לא רק מכות אלא מספיק מכה תהיה לזה תוצאה חיובית מבחינתי".

טופז הוסיף כי בערב התקיפה של אבי ניר, ניר עצמו התקשר לטופז והשיחה ביניהם היתה נעימה, ועקב כך רצה טופז לעצור את מעשה התקיפה שאמור היה להתבצע באותו הלילה. טופז טוען כי ניסה להתקשר לסספורטס, אך זה לא ענה לו ובעקבות כך נסע עד לביתו של סספורטס בכפר ים, שם ביקש ממנו לעצור את התקיפה. סספורטס השיב מצידו כי התוקפים כבר בדרך. לאחר ביצוע התקיפה, טופז סיפר כי סספורטס פנה אליו ואמר שהאנשים שפנה אליהם על מנת לארגן את התקיפה רוצים עוד כסף. "כמה ימים אחרי זה דיברתי עם סספורטס והוא אמר לי הם רוצים עוד. אם אני לא טועה התבקשתי לשלם עוד כסף. נבהלתי, הבנתי שאני נתון לסחיטה". בשלב זה הפסיק טופז את תיווך התקיפות באמצעות סספורטס. שכנו דניאל זנקו היה זה שתיווך את התקיפות הנוספות שטופז תכנן על פי כתב האישום, תקיפת סוכן השחקנים בועז בן ציון, סמנכ"לית רשת שירה מרגלית ועמוס רגב.

בתוך כך, הפרקליטות הגישה היום הצהרת תובע נגד נועם עואמי, לקראת הגשת כתב אישום נגדו בגין קשירת לביצוע פשע ותקיפתו של מנכ"ל קשת אבי ניר. מעצרו הוארך ביומיים. זאת בעוד אחיו של נועם, יאיר, שוחרר לביתו במהלך הארכת המעצר הבבית המשפט השלום תל אביב.

המשטרה חושדת כי אופיר סספורטס, גייס לביצוע התקיפה את ראש משפחת הפשע משה אוחנה, אליו פנה לפי החשד על מנת להזמין את תקיפתו של ניר. זאת על פי בקשתו של טופז ותמורת תשלום כספי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully