וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הואשם בתקיפת אישתו ההרה - וזוכה לחלוטין

עדי שמחוביץ

30.6.2009 / 13:48

בית המשפט זיכה רופא שיניים מנצרת, שהואשם בעבירות אלימות קשות נגד רעייתו. השופטת: האישה חשדה שבעלה בוגד בה, וגונב לליבי ספק לגבי גרסתה

בית משפט השלום בנצרת זיכה היום (שלישי) רופא שיניים מנצרת זיכוי מלא מעבירות אלימות קשות נגד אישתו. נגד רופא השיניים הוגש לפני כשנתיים כתב אישום חמור הכולל שלושה אישומים שונים של עבירות חמורות של תקיפה בנסיבות מחמירות, כליאת שווא, פציעה בנסיבות מחמירות ושיבוש מהלכי משפט.

רופא השיניים ורעייתו נשואים כשש שנים. לפי כתב האישום, במהלך השנים נהג רופא השניים לקלל את אישתו ובתדירות של פעם בשבוע להכותה. בין היתר נטען כי הוא השליך עליה פירות, משך בשערותיה, בעט בה, עיקם את ידה מאחורי גבה ודחף אותה לקיר. באישום נטען כי תדירות מעשיו גברה עם השנים, ובשנים האחרונות ביצע את מעשיו בתדירות של פעם ביום. כתוצאה מכך, על פי כתב האישום, בפעמים רבות נגרמו לאישה חבלות הנראות לעין. עוד נטען, כי רופא השיניים ביצע את מעשיו גם כשהאישה היתה בהריון וכחצי שנה לפני הגשת כתב האישום אף הותיר אותה כלואה בבית מבלי יכולת לצאת במשך שעות בכל יום.

ואולם, עדות האישה בבית המשפט ועדויות התביעה עוררו אצל השופטת ספקות באשר לאמיתות הדברים. "הספקות רבים מדי", כתבה השופטת כרמלה רוטפלד-האפט בהכרעת הדין. "משנערמו זה על גבי זה גבהה הערימה מאד. תוך שציפיתי להרשעה לה ארבתי בסבלנות, מחמת מה שנדמה היה כרשע לא ייאמן שנגלה לעיניי, גונב לליבי ספק", כתבה השופטת והסבירה כי ספקות החלו לעלות כבר עם סיום שמיעת עדי התביעה, אף שבשלב זה הספקות לא היו חד משמעים.

לדברי השופטת, "באה פרשת ההגנה, והפכה את הקערה על פיה, באופן שלא רק האיר באור חד ובהיר את הספקות שלמעשה כבר היו נטועים בפרשת התביעה, אלא שהקים מתוכם ספקות כה רבים נוספים, באופן המחייב את זיכויו המלא של הנאשם". עוד כתבה השופטת כי האישה ידעה תסכול רב בנישואיה וקינאה לבעלה וחשדה כי הוא בוגד בה, וייתכן שזה המניע לעלילות שסיפרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully