וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם מייקל ג'קסון נישל את אביו מהירושה?

עידן דורנר

30.6.2009 / 12:46

טיוטת צוואה שכתב הזמר לפני 7 שנים מגלה כי הוא חילק את רכושו בין אימו, שלושת ילדיו וארגוני צדקה. שמו של אביו לא מוזכר בה

טיוטת צוואה שכתב מייקל ג'קסון בשנת 2002 מגלה כי הזמר חילק את רכושו בין אימו, שלושת ילדיו וכמה ארגוני צדקה, אך שמו של אביו הושמט ממנה. כך מדווח היום (שלישי) ה"וול סטריט ג'ורנל". הטיוטה עשויה לשמש כראייה במאבק המשפטי על נכסיו של ג'קסון. מספר אנשים המקורבים לג'קסון אמרו כי עורך דינו עשוי להגיש את הצוואה, האחרונה שכתב, לבית המשפט בלוס אנג'לס כבר ביום חמישי.

גורמים שלא יהיו מרוצים מהצוואה, כמו למשל אביו, צפויים לטעון כי אין לה תוקף משפטי. הוריו של ג'קסון, ג'וזף וקתרין, אמרו אתמול כי הם מאמינים שבנם מת ללא צוואה תקפה. באי-מייל ששלח אחד מעורכי דינו של ג'קסון נכתב כי לא הוא ולא אף אחד במשפחה ראו את הצוואה.

הערכת שוויו האמיתי של רכושו של ג'קסון תהיה סבוכה, בהתחשב במורכבות של חובותיו ושל נכסיו. בסך הכל ג'קסון הותיר אחריו חובות בשווי של כ-500 מיליון דולר, אך השווי הכולל של נכסיו צפוי להיות גדול ביותר מ-200 מיליון דולר מהחובות.

בית המשפט בלוס אנג'לס אישר אתמול את בקשת אימו של מייקל ג'קסון לאפוטרופסות זמנית על שלושת ילדיו. הההחלטה הסופית בנושא תינתן בשימוע שיתקיים ב-3 באוגוסט, כשהאם הביולוגית של שני ילדיו הבכורים צפויה להיאבק על זכותה לגדלם. עם זאת, בית המשפט דחה את בקשתה לקבל בעלות זמנית על ביתם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully