וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרושתו של טופז: הוא הידרדר אחרי שנפרדנו

איילה חננאל

30.6.2009 / 11:06

רוני חן העידה במשטרה, כי ההידרדרות של בן זוגה לשעבר החלה אחרי שהחל לצאת עם איריס חזן, שלפי החשד ניסתה לסחוט אותו. תמליל החקירה המלא

נעם כהן

(צילום: נעם כהן, עריכה: גדי וינסטוק)

מתי החלה ההידרדרות של הבדרן דודו טופז, עד כדי תכנון תקיפות אנשי תקשורת? לפי עדות גרושתו ואם בנו רוני חן בתחנת המשטרה, היא כנראה החלה אחרי שהשניים נפרדו, וטופז החל לצאת עם איריס חזן, חברתו לשעבר. תמליל חקירתה של חן, שהגיע לידי וואלה! חדשות, מתפרסם היום (שלישי) לראשונה. הבוקר הובאו להארכת מעצר האחים יאיר ונועם רואמי, החשודים בתקיפת מנכ"ל קשת אבי ניר, בהזמנת טופז.

"בתחושה שלי, כל ההידרדרות של דודו התחילה כשהוא התחיל לצאת עם איריס חזן", אמרה חן בתחנת המשטרה. "אני מכירה את דודו 15 שנה. פתאום דודו מגיש תביעה נגדי למרות ההסדרים שכבר היו לנו, פתאום הוא מפטר את חיה המזכירה שעבדה אצלו 10 שנים. היא היתה מאוד מסורה לו והאדם הכי קרוב לדודו, ושהוא יפטר אותה פתאום ויעסיק במקומה את אח של איריס - זה אומר משהו לגביה".

חן סיפרה כי התגרשה מטופז ב-1997, אך המשיכה לשמור על קשר איתו, ולאחר שנתיים נולד להם בן. "המשכנו להיות זוג עד שהבן שלנו היה בן שנה", העידה. "לאחר מכן נפרדנו, וכל אחד הלך לדרכו. "איך היתה הפרידה שלך מדודו?", שאל חוקר המשטרה, וחן השיבה: "הוא לקח את זה קשה. הוא ניסה לחזור אליי. הוא היה הולך ומדבר עם המשפחה שלי שישכנעו אותי לחזור אליו. הוא היה הולך לרבנים שינסו לדבר איתי, אבל לאט לאט הוא ירד מזה והוא התחיל לצאת עם מישהי אחרת כמה שנים".

בתשובה לשאלה מדוע התגרשה מטופז, אמרה חן: "לא היינו מתאימים. אנחנו שני אנשים שונים. לא היה לנו טוב ביחד. יש לו בעיה עם נישואים. הוא נלחץ ממחויבות וממסגרת". החוקר: "איך הוא קיבל את זה שהתחתנת שוב?" חן: "הוא קיבל את זה בסדר. הוא בירך אותנו, פרגן לנו. הוא אמר שהוא שמח שזה חיים, כי הם מכירים מהתחום הזה והוא אפילו רצה להגיע לחתונה, אבל לא רציתי שיגיע לחתונה כי לא התאים לי שהאקס שלי יהיה בחתונה שלי".

חוקר המשטרה שאל את חן: "האם לאחרונה דודו אי פעם אמר לך שהוא רוצה לחזור אליך או רוצה שתעזבי את חיים"? גרושתו של טופז השיבה: "לא, אבל בראש שלו הוא תמיד רוצה לחזור אליי. הוא לא אומר את זה במילים אבל אני מרגישה. הוא אף פעם לא השלים עם זה שאנחנו לא ביחד. אולי הוא מרגיש שאני כמו אמא שלו ודואגת לו ואני אמא של הבן שלו. אני לא יודעת. כך אני מרגישה וכך הוא גם סיפר בעבר בראיונות שונים".

"אולי דודו קינא כי אנחנו לא ביחד"

בשלב זה שאל חוקר המשטרה: "אם הייתי אומר לך שדודו היה רוצה לפגוע בך או בבן זוגך, מה נראה לך הסיבה לכך"?. על כך השיבה חן: "הסיבה ההגיונית היחידה שעולה בדעתי היא אולי קנאה לבן שלנו, שהוא לא גדל אצלו אלא אצל בעלי חיים. אולי קנאה לי שאנחנו לא ביחד. זה הדבר היחיד שנראה לי".

דניאל זנקו, המואשם בתיווך וארגון תקיפותיהם של סוכן השחקנים בועז בן ציון, המשנה למנכ"ל רשת שירה מרגלית ועורך "ישראל היום" עמוס רגב, מסר למשטרה באמצעות עו"ד אורי אביב, כי טופז ביקש ממנו גם לארגן את חיסול גרושתו רוני וחן וכן את חיסולו של בעלה הנוכחי חיים זינאתי. בין היתר טען זנקו כי טופז ביקש להוציא לפועל את החיסול באמצעות מטען חבלה. הבדרן הכחיש טענה זו בתוקף במהלך חקירתו ואף טען כי היה זה זנקו שניסה לשכנע אותו להוציא את מעשה התקיפה של חן עבור בצע כסף.

את המידע על רצונו לכאורה של טופז לחסל את רוני חן מסר זנקו באמצעות פרקליטו במטרה להגיע להסדר טיעון עם הפרקליטות, שבינתיים נדחה על ידה, וסעיף אישום זה אינו מופיע בכתב האישום נגד טופז. בעקבות המידע על כוונתו של טופז לחסל את חן ובעלה, זומנה חן עוד באותו היום לתת את עדותה במשטרה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

האינטרנט בשירות המשטרה

עוד עולה מהעדויות בתיק החקירה של טופז, כי בניסיון לגלות פרטים על מערכת היחסים שלו עם חברתו לשעבר איריס חזן, ערכו החוקרים במחלק התשאול במרחב ירקון חיפושים ברשת האינטרנט. באותה עת, לפני מעצרו של טופז, הופיעה ברשת רק ידיעה אחת אודות מערכת היחסים בין השניים - ידיעה שהתפרסמה ב-2006 בוואלה! סלבס, תחת הכותרת "דודו טופז נפרד".

בין השאר נכתב בידיעה: "העוזרת האישית והמיתולוגית של דודו טופז, חיה, קיבלה הודעה על עזיבתה את התפקיד ומקורבים לטופז מוסרים כי לפניי חודשיים שכר טופז את שירותיו של עדי - אחיה של בת זוגתו איריס".

את הידיעה אף צירפו החוקרים לחומר תיק החקירה יחד עם תצהיר בו ציין רס"ר ולרי גבריאן כי "לאחר ניסיונות לאתר בחורה בשם איריס חזן המקושרת לדודו טופז, נעשה חיפוש באינטרנט ונמצאה כתבה על דודו טופז וחברתו איריס חזן, כולל תמונה, כאשר בכתבה מצוין כי לאיריס יש אח בשם עדי. הכתבה מצורפת בתיק החקירה".

חזן ,חברתו לשעבר של טופז, נחקרה בשבוע שעבר באזהרה במחלק התשאול של מרחב ירקון, בחשד שניסתה לסחוט ממנו כספים. לפי החשד, היא איימה עליו שאם לא ישלם לה, היא תעביר למשטרה פרטים על מעורבותו בתקיפת מנכ"ל קשת אבי ניר.

המשטרה חושדת כי חזן דרשה מטופז עשרות אלפי שקלים בתמורה לשתיקתה. המשטרה מסרה שבידיה תצהיר חתום בכתב ידה של חזן, בו היא מצהירה לכאורה כי תמורת תשלום של 55 אלף שקלים היא תשמור על שתיקתה. חזן שוחררה בערבות בתום חקירתה אך לפי ההערכות בעתיד יוגש נגדה כתב אישום בגין סחיטה.

  • עוד באותו נושא:
  • דודו טופז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully