וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימו של ג'קסון קיבלה אפוטרופסות זמנית על ילדיו

עידן דורנר

29.6.2009 / 20:01

ביהמ"ש אישר את בקשת אימו של מייקל ג'קסון לאפוטרופסות על שלושת ילדיו. האם הביולוגית של שני ילדיו הבכורים לא צפויה לוותר ותילחם עליהם בביהמ"ש

(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: איילת שולמן)

בית המשפט בלוס אנג'לס אישר היום (שני) את בקשת אימו של מייקל ג'קסון, קתלין, לאפוטרופסות זמנית על שלושת ילדיו. הההחלטה הסופית בנושא תינתן בשימוע שיתקיים ב-3 באוגוסט. עם זאת, בית המשפט דחה את בקשתה לקבל בעלות זמנית על ביתם.

עורך הדין של משפחת ג'קסון לונדל מק'קמילן אמר: "אני לא חושב שיש מישהו שמאמין שיש אדם נכון יותר לתת לו חסות על הילדים מאשר קתלין". לדבריו, המשפחה עדיין לא שמעה מדבורה רואו, האם הביולוגית של שני ילדיו הבכורים של ג'קסון. בנו הצעיר של הזמר נולד לאם פונדקאית שזהותה מעולם לא נחשפה.

מייקל ג'קסון הותיר אחריו שלושה ילדים: מייקל ג'וזף ג'קסון ג'וניור (הידוע בשם פרינס מייקל) בן ה-12, פאריס מייקל קתרין בת ה-11, ופרינס מייקל ה-2 בן ה-7. עוד פורסם, כי קתלין ג'קסון הגישה בקשה לקבל לידיה את הנכסים שהורשו לילדים, ששוויים אינו ידוע.

נכון לעכשיו הילדים שוהים עם סבתם במתחם של משפחת ג'קסון. מהמסמכים המשפטיים עולה עוד כי מיקומה של רואו אינו ידוע, וכי במקום השם בו אמורה להופיע אמו של פרינס מייקל ה-2 נרשם: "אין". במסמכים נכתב כי "הילדים פיתחו מערכת יחסים עם הסבתא והם מרגישים בנוח תחת חסותה", כסיבה הרשמית לבקשת האפוטרופסות.

עורכת הדין של רואו, מרתה אלמילי, אמרה בהצהרה שפורסמה ביום שבת, כי "מחשבותיה נתונות כעת אך ורק לאובדן הכואב של משפחת ג'קסון". רואו נישאה לג'קסון בשנת 1996, אך הגישה בקשה לגירושים ב-1999. היא ויתרה על זכויותיה לחסות על הילדים תמורת כסף, אך שבה ודרשה אותם בשנת 2003. השניים הגיעו להסכם ב-2006, אך תוכנו לא נחשף מעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully