וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהגה ללא רישיון ונפלה מקומה 3 בחניון

נעמה טלמור ואיילה חננאל

29.6.2009 / 22:41

מסתבר כי לנהגת בת ה-20, אשר נפצעה באורח קשה בעת שניסתה לצאת מחניון מלחה בירושלים, כלל לא היה רישיון. היא פגעה בבן זוגה כשהאיצה במקום לבלום

תאגיד כאן

(באדיבות ערוץ 1)

שני בני אדם נפצעו היום (שני) לאחר שרכב בו נסעו נפל מהקומה השלישית לקומת הקרקע בחניון של קניון מלחה בירושלים. הנהגת, בת 20, נפצעה באורח קשה בעקבות הנפילה ואדם נוסף בן 27 שעמד מחוץ לרכב, נפצע באורח בינוני. מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי לנהגת, תושבת מזרח ירושלים, כלל אין רישיון נהיגה. היא פגעה בבן הזוג שלה שעמד מחוץ לרכב וניסה לכוונה בעת שהאיצה במקום לבלום.

צוותי מגן דוד אדום שהגיעו למקום פינו את שני הפצועים לבית החולים הדסה עין כרם. צוותי משטרה שהגיעו אף הם גבו עדויות מעדי ראייה שהיו במקום. הרכב נפל על הקרקע ונתקע על עץ. רכב גרר הוזמן על מנת לפנותו.

מנכ"ל הקניון גדעון אברמי אמר לוואלה! חדשות כי סמוך לשעה שלוש אחר הצהרים נפל רכב מהקומה השלישית של הקניון. "במקום להשתמש בדוושת הבלם היא השתמשה ככל הנראה בדוושת הגז. הרכב עלה על המדרכה, פרץ גדר מתכת ונפל מהחניון העליון לחניון התחתון, גובה של כ-5 מטרים. מיד לאחר שהרכב נפל הגיע חובש מטעם הקניון והחל לטפל בשניים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully