וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפיק ניסים סיכם לעונה נוספת בפרימה ורולי

29.6.2009 / 14:10

הגארד הישראלי הסביר את החלטתו להישאר בקבוצתו מליגה האיטלקית השנייה: "המצב בארץ לא טוב, השוק לא זז, ואנשים לא כל כך אמינים"

בעוד שוק המלפפונים הישראלי מסרב להמריא, יש שחקנים שלא יושבים בבית ומחכים. אפיק ניסים, שחקנה של פרימה ורולי בעונה שעברה, סיכם את תנאיו בקבוצה מהליגה האיטלקית השנייה לעונה נוספת. בעונה החולפת זכה ניסים עם הקבוצה בתואר גביע הליגה האיטלקית השנייה, וכמעט עלה עמה ליגה אך לאחר שפספסו את העלייה האוטומטית לוארזה במשחק אחד, הודחו ברבע גמר הפלייאוף על ידי סקאפטי. ניסים רשם במהלך העונה מספרים נאים של 14.2 נקודות ו-3.7 אסיסטים למשחק.

"אחרי עונה טובה מאוד שעשינו בעונה שעברה, שפספסנו בה את העלייה במשחק אחד, הקבוצה החליפה מאמן וגם עוזר מאמן. ברגע שהמאמן החדש חתם הדבר הראשון שהוא רצה זה להחתים אותי לעוד עונה", סיפר ניסים בשיחה עם וואלה! ספורט,"זו קבוצה עם אנשים מאוד טובים, קבוצה מקצוענית. יש לי שם משימה שעוד לא סיימתי, ואני חוזר לשם כדי להשלים אותה. הייתה לי מחשבה לחזור לארץ, דיברתי עם קבוצות וראיתי שהמצב בארץ לא טוב. השוק לא זז, ואנשים לא כל כך אמינים, אז כל זה הוביל להחלטה קלה להמשיך בורולי".

ניסים (28, 1.80) יפתח בעונה הבאה את עונתו השביעית הרצופה באירופה, כשהוא מחזיק את תואר השגריר הותיק ביותר מזה מספר שנים. ניסים גדל במחלקת הנוער של מכבי ראשון לציון ומיד עם עלייתו לבוגרים הפך לכוכב הקבוצה, בה שיחק 4 עונות. בעונת 2002/3 שיחק עונה אחת ברמת השרון של מיקי ברקוביץ טרם יצא לסיבוב שלו באירופה. את שתי העונות הראשונות העביר במדי שטרסבורג, עמה גם זכה באליפות צרפת ואף שיחק ביורוליג.

בעונת 2005/6 חתם במדי רוסטוב הרוסית, אך באמצע העונה עבר לבי סי קייב. עונה לאחר מכן חזר לשטרסבורג שם שיחק שנתיים נוספות ורשם מספרים יפים מאוד גם ביול"ב קאפ. לאחר ההצלחה בצרפת חתם בעונה שעברה בורולי ויפתח בה את עונתו השנייה באיטליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully