וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירן: החלה ספירה מחדש של 10% מהקלפיות

טלי גולדשטין

29.6.2009 / 9:33

מועצת שומרי החוקה הציעה לספור שוב 10% מהקלפיות באופן אקראי. מנהיג האופוזיציה מוסאווי צפוי להעלות הצעה חדשה לפיתרון המשבר

(צילום: רויטרס. עריכת וידאו: ענת ברק)

מיר חוסיין מוסאווי, המועמד הרפורמיסטי שהפסיד בבחירות לנשיאות באירן, נפגש אתמול (ראשון) עם חברי הוועדה שמטרתה לבדוק את תוצאות הבחירות השנויות במחלוקת במדינה והוא צפוי להציע הצעה חדשה בסוגייה. כך דווח בסוכנות החדשות "פארס".

לדברי דובר מועצת שומרי החוקה, מוסאווי נפגש אמש עם חברי הוועדה וככל הנראה יגיש הצעה חדשה לפיתרון המשבר הפוליטי. הוועדה המיוחדת הוקמה על ידי המועצה על מנת לבדוק את התלונות לגבי זיופים בקלפיות ב-12 ביוני. סוכנות הידיעות האירנית לא פירטה לגבי תוכן ההצעה של מוסאווי, שרק אתמול דחה את ההצעה לספירה מחודשת ודרש לבטל את הבחירות כליל.

בתוך כך, החלה היום ספירה מחדש של חלק מהקלפיות בבחירות לנשיאות. מועצת שומרי החוקה הודיעה על ספירת 10% מהקלפיות באופן אקראי, הספירה מחדש נערכת ב-22 מחוזות בחירה בטהרן. כמו כן, הודיעו רשויות אירן כי חמישה מתוך תשעת העובדים המקומיים של שגרירות בריטניה שנעצרו במהלך סוף השבוע בטענה כי השתתפו בהפגנות המחאה נגד המשטר, שוחררו ממעצר וכי השאר עדיין נתונים תחת חקירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully