וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית המשפט החליט: קצב כופר באישומים

עדי שמחוביץ

28.6.2009 / 17:47

סנגוריו של הנשיא לשעבר לא הגישו תגובה לכתב האישום ובקשות מקדמיות, ובית המשפט קבע כי פירוש הדבר שקצב כופר לחלוטין בהאשמות נגדו

הרכב השופטים במשפט קצב הודיע היום (ראשון) לסנגוריו של הנשיא לשעבר, כי לנוכח העובדה כי לא הוגשה עד עתה תגובה מפורטת לכתב האישום, הם רואים בכך כפירה מוחלטת של קצב בהאשמות נגדו. נוסף על כך החליטו השופטים כי גם באי הגשת בקשות מקדמיות לגבי ניהול המשפט עד עתה הם רואים ויתור של הסנגוריה על הגשת בקשות מעין אלו.

ההחלטה ניתנה לאחר שהתגובה המפורטת לכתב האישום וכן בקשות מקדמיות לא הוגשו על ידי פרקליטיו של קצב בתאריך שהוחלט על ידי השופטים וגם לא לאחר שניתנה ארכה להגישן.

פרקליטיו של קצב, ציון אמיר, אביגדור פלדמן ואברהם לביא, סירבו להגיב לידיעה. בשבוע שעבר הם הגישו ערעור לבית המשפט העליון על החלטת בית המשפט המחוזי שלא לשחררם מייצוגו. בדיון היום אמר פלדמן כי בקשת ההתפטרות לא הוגשה על רקע רצונם להפסיק לייצג את קצב, אלא בגלל העובדה שבית המשפט לא מאפשר להם לייצגו בייצוג הולם וקבע שהדיונים יערכו במשך ארבעה ימים בשבוע. פלדמן הוסיף כי תדירות הדיונים במשפט קצב לא מאפשר לו לייצג נאשמים אחרים להם התחייב, וכי לקוחות מאיימים עליו מכיוון שאין לו פנאי לטפל בענייניהם: "איני רואה עצמי אומר לנאשם שאינני יכול להופיע בתיק כי עדיף תיקו של משה קצב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully