וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני נערים טבעו למוות בטיולים בצפון

נעמה טלמור ואיילה חננאל

28.6.2009 / 22:20

נער בן 12 מעד בנחל החצבני ונחבט בראשו. רופא שהגיע למקום קבע את מותו. באגם הנעלם במנחמיה נהרג בילאל טארק שיבלי מהכפר שיבלי שנפגע כשקפץ למים

תאגיד כאן

(הערוץ הראשון)

נער בן 12 טבע אחר הצהרים (ראשון) למוות בנחל החצבני בצפון הארץ. מחקירה ראשונית עולה כי הנער שטייל באזור במסגרת כיתתית, נפל ככל הנראה למים, נחבל בראשו ואיבד את ההכרה. מאיר בן יאיר, פרמדיק מגן דוד אדום, סיפר לוואלה! חדשות: "הגענו למקום לאחר ששלושה אנשים שהיו בנחל חילצו את הנער מהמים. הוא ככל הנראה קפץ למים ונחבל בראשו ואז איבד את ההכרה. מצאנו אותו ללא רוח חיים והתחלנו בפעולות החייאה מתקדמות, אך לצערנו לא היה כמעט מה לעשות ורופא קבע את מותו של הנער". המשטרה חוקרת חשד לרשלנות.


בתוך כך, שני נערים טבעו בצהרים ב"אגם הנעלם" במושב מנחמיה בצפון ואחד מהם נעדר. כוחות מגן דוד אדום שהוזעקו למקום חילצו את אחד הצעירים שנפצע קל כשהוא סובל מחבלה בגבו והמשיכו לחפש את הצעיר השני, בילאל טארק שיבלי מהכפר שיבלי. אלי פרץ, דובר מרחב ירדן במד"א סיפר כי תוואי השטח באזור קשה ולכן הגיעו צוותי ההצלה לאזור באמצעות רכבי שטח. במהלך החיפוש על ידי יחידת הצוללנים של המחוז הצפוני אותרה גופתו של שיבלי בקרקעית האגם. הוריו הגיעו למקום על מנת לזהות אותו.

לפני כשבוע טבעה ילדה בת ארבע למוות בחוף עין בוקק בים המלח. הילדה הגיעה למקום עם משפחתה ממזרח ירושלים. בשלב מסוים זיהו בני המשפחה שהילדה נמצאת במצוקה בשעה שרחצה במים. הם הזעיקו צוות מגן דוד אדום שנמצא בחוף דרך קבע. אנשי הצוות ניסו לבצע בה החייאה אך נאלצו לקבוע את מותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully