וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רוני רון ניסה להפליל את אמו ברצח רוז"

עדי שמחוביץ

28.6.2009 / 13:53

מדובב משטרתי העיד במשפטם של הנאשמים ברצח הילדה רוז וסיפר כי רון מסר מספר גרסאות ובין היתר טען כי אמו סטרה לרוז וכתוצאה מכך נחבט ראשה של הילדה בשיש

יח"צ - חד פעמי

(צילום: איתי חסיד, עריכת וידאו: איילת שולמן)

משפטם של רוני רון ומארי פיזאם הנאשמים ברצח בתם רוז, נמשך היום (ראשון) בבית המשפט המחוזי בפתח תקווה. במשפט העיד היום המדובב המשטרתי, שסיפר כי רון מסר בתא המעצר גרסאות שונות בנוגע לנסיבות הרצח. בין היתר טען המדובב, כי רון ניסה להפליל את אימו ויויאן יעקב וסיפר כי היא זו שסטרה לרוז וכתוצאה מהמכה נחבלה הילדה בשיש. שבעה תמלולי שיחות של המדובב עם רון הוגשו לבית המשפט.

אמו של רון, ויויאן יעקב, ביקשה להעיד בדלתיים סגורות, אך בית המשפט דחה את בקשתה. במהלך עדותה לפני כחודש, התפרצה סבתה של רוז ואמרה : "אני לא זוכרת, אני בלחץ עם האנשים, קשה לי גם ככה. יש לי צער מאוד קשה, כל המשפחה הלכה, מה רוצים ממני?"

לאחר שנרגעה, החלה אמו של רון לגולל את שאירע, לטענתה, לפני מציאת גופתה של רוז במימי נחל הירקון. לדבריה, "רוני ביקש שרוז תישאר אצלי, והיא היתה אצלי במשך חודשיים. מדי פעם רוז חזרה לרוני ומארי. בחג פורים רוני קנה לרוז חליפה של שלגייה ולאחר שהיא עברה לגור אצלי, רוני הביא לה מיטה גדולה ובגדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully