וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד האחרון בפרשת טופז הסגיר עצמו

איילה חננאל

28.6.2009 / 12:39

רשימת החשודים במעורבות בפרשת טופז נחתמת: היום הסגיר עצמו למשטרה מוחמד יונס, החשוד כי תיכנן ניסיון פגיעה שני בסוכן השחקנים בועז בן ציון

מוחמד יונס, החשוד בתקיפת סוכן השחקנים בועז בן ציון, הגיע היום (ראשון) בלוויית עורך דינו למשטרת מרחב ירקון והסגיר עצמו למשטרה. יונס הוא החשוד האחרון המוגדר כמעורב בפרשת תקיפות אנשי התקשורת בידי הבדרן דודו טופז.

בשבועות האחרונים ניהלה המשטרה, במשותף עם השב"כ, מצוד אחר שלושה חשודים בתיווך ובניסיון תקיפה נוסף של בועז בן ציון. במסגרת המרדף הסגיר עצמו למשטרה לפני מספר ימים רומן אלייב ובחמישי האחרון נעצר אברהים עזאם, החשוד בתיווך תקיפתו של בן ציון. כיום כאמור הסגיר עצמו יונס, החשוד השלישי והאחרון שהיה מבוקש בידי המשטרה.

אלייב ויונס, תושבי ערערה ורמלה בני 25 העובדים כמאבטחים במועדון, נעצרו בשבוע שעבר לאחר שנצפו על ידי המשטרה ליד ביתו של בן ציון "בנסיבות מחשידות". מהארכת מעצרם של השניים עלה כי הם הגיעו למקום כדי לבצע תקיפה שנייה בבן-ציון, שרק החלים בזמנו מתקיפה קודמת. במהלך הדיון עלה כי המשטרה חקרה את הנושא במשך ארבעה חודשים. תפיסת החשודים בסמוך לביתו של בן ציון, טענה המשטרה, היא תוצאה של חקירה זו. בית המשפט האריך אז את מעצרם של יונס ואלייב בשישה ימים, אך לבסוף שוחררו השניים עקב חוסר ראיות.

הבוקר נודע כי ברשימת יעדי התקיפה של טופז היה גם העיתונאי רענן שקד אשר זומן למרחב התשאול במרחב ירקון בשבוע שעבר, על מנת לתת עדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully