וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המטפלת חושפת: חייו הסודיים של ג'קסון

עידן דורנר

28.6.2009 / 10:30

האישה שטיפלה בשלושת ילדיו של הזמר עד שפוטרה, גילתה כי נהגה ללחוץ על בטנו כדי להוציא מגופו קוקטיילים מסוכנים של תרופות שנטל

המטפלת שגידלה את שלושת ילדיו של מייקל ג'קסון סיפרה כי נהגה ללחוץ על בטנו כדי להוציא מגופו קוקטיילים מסוכנים של תרופות שנטל. גרייס רווארמבה בת ה-42, שטסה אתמול (שבת) מלונדון ללוס אנג'לס בתקווה לפגוש את הילדים, סיפקה תיואר גרפי קשה של חודשיו האחרונים והקשים של הזמר.

בראיון ל'סאנדיי טיימס' היא ציירה תמונה עגומה של ג'קסון, שלעיתים היה חסר כל, אך המשיך לחיות באורך חיים ראוותני ולהשתכן במלונות פאר, עד שנפל תחת ההשפעה של הארגון הקיצוני 'אומת האיסלם', ארגון אמריקאי שמטרתו היא שיפור מצבם הכללי של השחורים בארצות הברית.

לפי הדיווחים, ג'קסון נהג ליטול שמונה תרופות שונות ביום, בהם שלושה סוגים שונים של משככי כאבים. רווארמבה, שתעבור תשאול על ידי הבלשים החוקרים את נסיבות מותו כדי לבדוק האם היא סייעה להעביר לו את התרופות, אמרה כי "לחצתי על בטנו פעמים רבות. הוא תמיד ערבב כל כך הרבה. היתה תקופה שהמצב היה כל כך קשה עד שלא נתתי לילדים לראות אותו...הוא תמיד אכל מעט מדי וערבב יותר מדי".

היא טוענת עוד כי באחת הפעמים היא התקשרה לאימו של ג'קסון קתרין ולאחותו ג'נט כדי לנסות ולעשות לו טיפול "התערבות" ולשכנע אותו להכיר בעובדה שהוא מכור, אך ג'קסון לא אהב את התערבותה והאשים אותה שבגדה בו. "הוא לא רצה להקשיב. זאת היתה אחת הפעמים שפוטרתי".

רוואמברה, במקור מרוואנדה, עבדה עבור ג'קסון במשך למעלה מעשור, כשהתחילה בתור מזכירה לפני שהכפה לאומנת שלושת ילדיו. היא פוטרה בפעם האחרונה בחודש דצמבר, אך שבה לראות את הילדים. היא טענה כי כשביקרה אותם באפריל מייקל היה כה מרושש, עד שנאלצה לקנות בלונים ליומולדת של בתו מכספה שלה. בעבר מייקל שלח אותה לפירנצה כדי שתרכוש עבורו עתיקות בשווי מיליון דולר. "לא היה לנו היכן לשהות, אז נאלצנו למשכן את העתיקות".

היא התייחסה לכוונתו של ג'קסון לערוך 50 הופעות פרידה בלונדון: "חמישים הופעות! אמרתי לו...מה אתה עושה? הוא ענה לי שהוא סיכם רק על 10 הופעות. הוא לא ידע אפילו על מה הוא חותם. הוא אף פעם לא ידע. רוואמברה טוענת כי אומת האיסלם, שהפכה לדומיננטית בחייו של ג'קסון, דרשה ממנו 100 אלף דולר בחודש כדי לשכור אחוזה, ששוויה לא יכול היה לעלות יותר מ-25 אלף דולר בחודש. הארגון סיפק לזמר שומרי ראש ואיימו על בתי מכירות פומביות שמכרו את חפציו של ג'קסון.

"למייקל לא היה מושג בכל הקשור לכסף. הוא סיכם על הופעה ביפן תמורת מיליון דולר. עד שכל אחד לקח את חלקו הוא נשאר ביד עם 200 אלף דולר בלבד". לדבריה, כשלמייקל כן היה כסף הוא נהג להחביא אותו בשקיות ומתחת לשטיחים בדירתו בלוס אנג'לס. היא סיפרה כי אימו של ג'קסון התקשרה אליה בבהלה לשאול היכן מייקל מסתיר את הכסף מחשש שהוא נגנב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully