וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעוט בן חצי שנה נחנק למוות בנתיבות

רמי שני

27.6.2009 / 10:23

הפעוט נחנק בשעה שאמו האכילה אותו, האם רצה עם תינוקה לבית הכנסת שם התפלל בעלה. צוות מגן דוד אדום שהוזעק למקום נאלץ לקבוע את מותו

פעוט בן חצי שנה, מת הבוקר (שבת) בנתיבות. מחקירה ראשונית של המשטרה עולה, שהאם האכילה את הפעוט והשכיבה אותו לישון. בשלב מסויים, הבחינה האם שבנה במצוקה, הזעיקה את צוות החירום ולקחה את התינוק לכיוון בית הכנסת בו התפלל באותה השעה בעלה. צוות החירום תפס את האישה בדרכה לבית הכנסת וניסה לבצע בתינוק טיפולי החייאה אך ללא הצלחה. על פי אחת ההערכות, הפעוט נחנק בגלל המזון ונוזלים חדרו אל מערכת הנשימה שלו. אפשרות נוספת היא שהוא מת מוות בעריסה. המשטרה שחררה את גופת של התינוק לקבורה.

פרמדיק מצוות מגן דוד אדום שהגיע למקום ניסה לבצע בו החייאה במשך כ-20 דקות, אך נאלץ בסופו של דבר לקבוע את מותו.
האם סיפרה לצוות הפרמדיקים שהוזעק אליה, שכבר במהלך הלילה, היא הבינה שהוא חש ברע והיא קמה אליו מספר פעמים, בשעה שהשתעל. גופתו הועברה לבדיקת נסיבות המוות במכון לרפואה משפטית.

בתוך כך טבעה היום פעוטה בת 3 בעת ששחתה בבריכת קיבוץ סער שבגליל המערבי. הילדה נמשתה מהמים כשהיא מעורפלת הכרה וניידת טיפול נמרץ של מגן דוד אדום פינתה אותה לבית החולים בנהריה כשהיא מונשמת ומצבה מוגדר קשה.

לפני כשבועיים נחנק תינוק בן שבעה חודשים ממודיעין עלית והוא פונה בית החולים באורח אנוש. צוות מגן דוד איילון פינה את התינוק תוך כדי מאמצי החייאה כשהוא מונשם ומחוסר הכרה. ככל הנראה התינוק נחנק לאחר שראשו נתקע בין הסורגים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully