וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתיחת גופת ג'קסון לא גילתה את סיבת המוות

אורי טננבוים

27.6.2009 / 9:31

נציג ממשרד הפתולוג בלוס אנג'לס אמר כי הנתיחה שלאחר המוות של הזמר מייקל ג'קסון הושלמה, אך בדיקות נוספות דרושות לפני שתיקבע סיבת המוות

(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: רן צימט, קריינות: אילן שניג)

נציג ממשרד חוקר מקרי המוות בלוס אנג'לס מסר הלילה (שבת) הודעה לעיתונות באשר לנתיחה שלאחר המוות של הזמר מייקל ג'קסון. "השלמנו את הנתיחה. דרושות בדיקות רעלים נוספות על מנת לקבוע את סיבת המוות. יידרשו עוד ארבעה עד שישה שבועות לבדיקות אלה בטרם נוכל לקבוע סיבת מוות סופית", אמר הנציג, קרייג הארווי.

"לא היה כל סימן לטראומה חיצונית על גופו או לנסיבות חשודות. עם זאת, ידוע לנו שהוא לקח תרופות מרשם מסוימות", אמר חוקר המוות, שסירב לענות על שאלות רבות בטענה שהדבר נאסר עליו על ידי המשטרה המקומית.

מוקדם יותר התפרסמה תוכנה של שיחת החירום שהתקבלה אמש מביתו של כוכב הפופ מייקל ג'קסון והוקלטה במוקד החירום בארצות הברית:

"אני צריך אמבולנס מוקדם ככל האפשר. יש איתי אדם בן 50. הוא לא נושם ולא מגיב למאמצי ההחייאה. אנחנו מנסים להנשימו".

המוקדן: "הוא לא בהכרה?"

הדובר בטלפון: "הוא לא בהכרה. רופאו האישי איתו אך הוא לא מגיב לנסיונות ההחייאה" .

המוקדן: "אנחנו בדרכנו, אם אתם מקבלים הנחיות מרופא זה טוב. מישהו היה עד למה שקרה?"

הדובר: "לא, רק הרופא".

כששאל המוקדן אם רופאו האישי של ג'קסון היה עד לרגעיו האחרונים, הדובר בצידו השני של הקו לא השיב בברור.

משטרת לוס אנג'לס הודיעה כי פתחה בחקירה לגילוי נסיבות המוות, אך דובר המשטרה ציין שאין עדות לכך שג'קסון מת מסיבה שאינה טבעית, וחקירות מסוג זה הן נוהל קבוע במקרה מוות של אדם מפורסם. המשטרה מבקשת לשמוע את עדותו של רופאו האישי של ג'קסון, שהיה ככל הנראה העד היחיד לרגעיו האחרונים.

העיתון הבריטי "סאן" העלה את האפשרות, לפיה ג'קסון מת ממנת יתר של משכך כאבים בשם דמרול. משכך כאבים זה נחשב אמנם לבטוח יותר ממורפין ותופעות הלוואי שלו אינן כה חמורות בדרך כלל, ואולם רופאים מזהירים מפני השימוש בתרופה ללא מרשם. בעיקר כשמדובר באנשים בעלי היסטוריה של שימוש בסמים או התמכרות להם. בנוסף, אומרים הרופאים, דמרול עלול להיות קטלני אם נוטלים אותו יחד עם אלכוהול. הסיכונים הגדולים ביותר לצריכתו הם קשיי נשימה עד כדי הפסקתה ודום לב - מה שג'קסון לקה בו.

בריאן אוקסמן, פרקליטה של משפחת ג'קסון, הפנה אצבע מאשימה כלפי הרופאים שרשמו למלך הפופ תרופות רבות בשנים האחרונות. "הזהרתי מפני זה", אמר אוקסמן בראיון לרשת הטלוויזיה CBS. "איני יודע מה בדיוק היה מצבו בשבועות האחרונים וכמה תרופות הוא נטל, אך בשנים האחרונות אמרתי לבני משפחתו שהוא נוטל יותר מדי תרופות". גם בראיין אוקסמן, הדובר של משפחת ג'קסון, התייחס לתרופות שנטל מלך הפופ. לדבריו, "הוא היה נחוש לצלוח את החזרות לקראת סבב ההופעות שהיה אמור להיפתח בחודש הבא בלונדון, אך השימוש בתרופות הפריע לו".

באחרונה דיווחה העיתונות הבריטית, כי מייקל ג'קסון אובחן כחולה בסרטן העור. לפי ה"סאן", "ג'קסון עבר אבחון שגילה אזורים בגופו הנגועים בסרטן, כמו גם תאים שעלולים להתפתח לסרטן על פניו". עם זאת, נאמר כי הוא מתעקש לקיים את סבב ההופעות שלו ביולי, שהיה אמור לכלול 50 הופעות, ומעוניין לשבץ את הטיפולים בסרטן באופן שלא יתנגש עם החזרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully